Permalänk
Medlem

Half-Life 2-serien. Det första och egentligen enda jag tänker på.

Går man tillbaka i historien lite så uppskattade jag kampanjen till The Darkness (ettan) till Xbox 360, men det är bara den otroligt dåliga tvåan som finns till PC.

Permalänk
Medlem

Deus Ex (1) har en riktigt bra story, lite gammalt men helt klart spelbart än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forzo:

Sant, hade helt för mig att det var det men det var ett tag sen jag körde igenom det så minnena var visst lite luddiga... Dock ett bra spel med riktigt bra story!

Japp, håller med. Spelet är det verkligen inget fel med, mer än att det är lite väl linjärt men helt klart spelbart.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freffo:

Är Bioshock Infinite season pass värt 200kr? Eller ska man vänta på en rea? Har hört att det är rätt så korta men väldigt bra episoder.

Svårt att svara på.
Burial At Sea I och II är riktigt bra men korta kampanjer.
För mig är det definitivt värt 200 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Fascinerande vad många det är som inte vet vad ett FPS är.
Som någon sa är moddat STALKER en riktigt härlig resa, och även Metro-spelen har bra kampanjer. Gamla hederliga Half Life 2 och de påföljande episoderna är också sköna. GTA V i FPS-läge tycker jag dessutom att man kan ge sig i kast med. Det må vara svårare än 3rd person, men det funkar bra efter ett tag.

Haha, jag känner mig lite träffad fast att jag ändå vet vad FPS står för.. Tänkte dock direkt på Mass effect när TS frågade efter en bra story. Detaljen med FPS kom lite i skymundan då

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R serien är mycket bra, speciellt med mods. Även Metro spelen är grymma.

Visa signatur

MAIN: AMD Ryzen 1700x@4GHz | ASUS PRIME B350-PLUS | Corsair 16GB | Gainward GTX 1070 | Qnix QX2710 115Hz
SRV1-4: 2x Intel Xeon E5-2660 | 16GB ECC | CentOS 7
SRV5: 2x Intel Xeon E5620 | 240GB ECC | CentOS 7

"I can show you a real Tunnel Snake, Amata."

Permalänk
Medlem
Skrivet av gromit42x:

Gillar FPS men blir oändligt trött på dåliga kampanjlägen. Vill ha tips på bra sådana. NÅgon?

Bioshock infinite, Bulletstorm, Portal 1&2, COD4MW & MW2, COD:Black Ops, HL1&2+EP1&2, Metro2033 + Blacklight.

Finns fler som jag inte kommer på nu direkt

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Tips på att det är rea på Metro 2033 & last light redux på steam just nu, 7.49€ för båda.

Permalänk
Medlem

Crysis 3, Wolfenstein: The New Order och Max Payne 3 var ganska bra, i mitt tycke.
Max Payne är ju dock Third-Person men lätt värt det ändå.

Permalänk
Medlem

Vad fan? Ingen som nämnt Battlefield 3 än?

Det kanske finns hopp ändå.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.