vill ha feback om min youtube kanal

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

vill ha feback om min youtube kanal

vad kan jag förbättra som youtuber?

min kanal länk till min kanal
https://www.youtube.com/channel/UCAtF52Txk_4x-gJGmPm-mmw
mvh Alexander

min kanal heter lär dig blender
https://www.youtube.com/channel/UCAtF52Txk_4x-gJGmPm-mmw
ok den handlar om blender och hårdvara och sånt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Göra dina grejer tillgänglig för bredare publik. Sverige är ett litet land.
Tutorials är någonting jag besöker en eller 2 gånger, sen sällan igen.
Youtubers med många subscribers har oftast en weekly show om nyheter etc.
Vad vill du göra med din kanal.

Skickades från m.sweclockers.com

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: EVGA GTX980TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun/Göteborg
Registrerad
Apr 2012

Mycket öh och ehm, tycker du borde skriva ett manus som du kan ha bredvid skärmen. Annars som föregående sa, vad vill du få ut av kanalen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svenstavik
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av ninjamopeden:

Mycket öh och ehm, tycker du borde skriva ett manus som du kan ha bredvid skärmen. Annars som föregående sa, vad vill du få ut av kanalen?

Håller med, manus och övning.

Var tvungen att göra diverse videos/podcasts för skolan. En 10min podcast betyder ca 4-5 timmar av att skriva manus, öva, pröva, spela in, göra om, testa och redigera. Självklart kan man vara snabbare men det är tiden det tog för mig.

Utöver det så är det bra att vara klar med vilket språk du vill använda. Svenska eller Engelska? En hel del blandningar där. Och vill man hålla sig till Svenska så är det inte säkert att alla förstår Engelska.

Det är även bra att prata lite saktare. Inte alla som hänger med. Om tanken är att lära andra så är det bra att ta det lite lugnt, så dom kan hänga med samtidigt.

FD R5|ASUS p8z77-V LX| Intel core i7 2700k @ 4.3Ghz|Corsair H115i|Corsair XMS3 DDR3 24GB |MSI 980 Ti Gaming 6G|Samsung 840 EVO 500GB + 17TB lagrning |EVGA superNOVA g2 750w |Asus VG248QE + BenQ GL2450 x2