Permalänk
Medlem

Hur hög är Asus swift monitor??

Hur hög är Asus Swift PG278Q när den är i lägsta läget med fot? Från bordet och överkanten på skärmen? Det står olika på varenda sida. På NetOnet Tex är det exakt samma mått utan och med fot...vilket måste vara heelt fel.
Så om någon snäll själ som äger denna monitorn har ork att kolla upp vad måttet är från bordsskivan och upp till överkanten på monitorn (när den är på lägsta läget på foten) vore jag så tacksam. Jag har 50,5 cm till godo att trycka in denna skärmen i så det är viktigt att det blir så exakt som möjligt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

43.5cm i sitt lägsta läge säger en googling.
"pcmonitors" hade vett nog att plocka fram måttbandet.
https://pcmonitors.info/reviews/asus-pg278q/

Permalänk
Bildexpert 📺

Har inte PG278Q framför mig men andra Asus-skärmar med samma stativ bygger på en 7-8 cm från bordet beroende på ramens storlek. Du ska få in den med god marginal med 50 cm på höjden.

Permalänk
Medlem

Oh tackar!! Då vet jag att den får plats 😊 en annan klurig fråga är om det går att väggmontera denna skärmen? Det hade ju varit det bästa alternativet 😀

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Bildexpert 📺