Få bort denna "reklam" i CS [LÖST]

Permalänk

Få bort denna "reklam" i CS [LÖST]

Hej!

Har kört lite custom maps arena dem senaste dagarna. Efter det så har denna "reklam" (eller vad man ska kalla det) dykt upp under map namnet på varenda server jag ska in på vilket är lite smått jobbigt. Har tagit bort det jag tror är arena mapsen ifrån Steam mappen men det har inte hjälpt. Någon som vet mer exakt vilken fil detta gäller i mappen, vad det är jag ska leta efter och ta bort?

//GreatLinkan

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U14S | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | ASUS PCE-AX3000 | Fractal Design North | Corsair Vengeance 2x8GB DDR4@3000 Mhz | MSI GTX 1070 Gaming X 8GB | Fractal Design Newton R2 650W | Kingston A2000 1TB | Seagate Barracuda 1TB | Windows 11

Permalänk

Ominstallera, jag hade de o de funka.

Permalänk
Medlem

Om samma text visas oavsett vilken dust 2 du går in på så är det förmodligen servern som har skrivit över original description-filen:

Plocka bort filen de_dust2_story.txt från Steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\maps alternativt en "verify integrity of game cache" då den borde skriva över alla modifierade filer

Visa signatur

: )

Permalänk
Skrivet av xBumbiBjörn:

Ominstallera, jag hade de o de funka.

Såklart, men vill gärna undvika det pga segt internet. Men nu löste det sig endå.

Skrivet av raexxlol:

Om samma text visas oavsett vilken dust 2 du går in på så är det förmodligen servern som har skrivit över original description-filen:

Plocka bort filen de_dust2_story.txt från Steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\maps alternativt en "verify integrity of game cache" då den borde skriva över alla modifierade filer

Funkade! Tack!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U14S | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | ASUS PCE-AX3000 | Fractal Design North | Corsair Vengeance 2x8GB DDR4@3000 Mhz | MSI GTX 1070 Gaming X 8GB | Fractal Design Newton R2 650W | Kingston A2000 1TB | Seagate Barracuda 1TB | Windows 11