Ändra storlek på Ikoner på skrivbordet, program?

Permalänk

Ändra storlek på Ikoner på skrivbordet, program?

Tänkte kolla om nån har på Sweclockers känner till nått program där man kan ändra storleken på ikonerna fritt på skrivbordet, samt kunna ha ikoner utan text.

På bilden har ni mitt skrivbord, jag vill ha de tidnings ikonerna i ungefär samma storlek som är på bilden men jag vill förminska papperskorgen och den andra ikonen.

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av vallentiin:

Tänkte kolla om nån har på Sweclockers känner till nått program där man kan ändra storleken på ikonerna fritt på skrivbordet, samt kunna ha ikoner utan text.

På bilden har ni mitt skrivbord, jag vill ha de tidnings ikonerna i ungefär samma storlek som är på bilden men jag vill förminska papperskorgen och den andra ikonen.

http://s10.postimg.org/kngmggpll/Namnl_s.png

Har ingen aning hur man kan göra det. Men ett annat tips om du ska ha samma utseende en längre tid kan vara att photoshoppa in ikonerna på bakgrundsbilden och sedan lägga de riktiga ikonerna i mitten på varje bild. Och sedan ta bort både namnet och ikonen på varje ikon. Lite bökigt, kan funka