Seasonic-agg felspecade på hemsidan?

Permalänk
Medlem

Seasonic-agg felspecade på hemsidan?

Jag kollade upp länken för de Seasonic-agg som finns i er kampanj, och såg något förbryllande:
För alla Seasonic Gold Modular aggen som listas så står det "passivt" men det stämmer väl inte? Alla i G-serien har väl fläkt? (tror inte ens de är semipassiva)

Kan ni kolla och rätta detta?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Jag kollade upp länken för de Seasonic-agg som finns i er kampanj, och såg något förbryllande:
För alla Seasonic Gold Modular aggen som listas så står det "passivt" men det stämmer väl inte? Alla i G-serien har väl fläkt? (tror inte ens de är semipassiva)

Kan ni kolla och rätta detta?

"Passivt Ja
Fläkt (storlek) 120 mm"

är en intressant kombination.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Inet
Skrivet av Roger W:

Jag kollade upp länken för de Seasonic-agg som finns i er kampanj, och såg något förbryllande:
För alla Seasonic Gold Modular aggen som listas så står det "passivt" men det stämmer väl inte? Alla i G-serien har väl fläkt? (tror inte ens de är semipassiva)

Kan ni kolla och rätta detta?

Du har helt rätt - det ska nu vara uppdaterat på webben.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram