Importera användare i Windows XP!

Permalänk
Medlem

Importera användare i Windows XP!

Hej! Sitter på en gammal dator med Windows Xp.

Då den nyligen har krånglat lite och fått alla filer utbytta ifrån C:\WINDOWS\system32\config pga inte ville starta.

Iaf, nu till saken.

I mappen C:\Documents and Settings finns alla mappar som innan, men viktig information om varje konto/användare till datorn.

Men när man kommer till inloggnings skärmen så finns bara Administratörs kontot att välja att logga in på.

Nu vill jag lägga till så att alla inställningar och sånt finns som det gjorde innan. Alltså att man kan välja att logga in som vanligt.

Är det någon som kan hjälpa mig så fort som möjligt med detta??

Tusen tack!

SKRIK på HJÄLP i trådrubriken raderat [mod]
Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Gå in under computer management , klicka på local users and groups. Sedan Users.

Syns användarna där? om inte kan du behöva skapa om dessa.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Gå in under computer management , klicka på local users and groups. Sedan Users.

Syns användarna där? om inte kan du behöva skapa om dessa.

Tack! Jag ska prova detta och återkommer senare

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB