Värde på kniv vart säljer man lättast? m9 bayonet rust bs

Permalänk

Värde på kniv vart säljer man lättast? m9 bayonet rust bs

Tjenare har en M9 Bayonet rust BS som jag funderar på sälja för riktiga pengar på steammarknaden ligger den ute för 110~€ 1050kr~

Jag lade ut den på annons på techsweden för 750kr men inser att det kanske var lite häftigt.

Vart säljer man knivar enklast och vad bör vara ett ok pris att ta ut i riktiga pengar?

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk

cs go trade sverige på facebook

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Har för mig att folk brukar köpa för 60-70 % av market price men jag kan vara ute och cyklar. Så ditt pris är ju inte jätte dåligt.

Permalänk
Skrivet av JacobsDator:

cs go trade sverige på facebook

tack för tipset.

Skrivet av to0shy:

Har för mig att folk brukar köpa för 60-70 % av market price men jag kan vara ute och cyklar. Så ditt pris är ju inte jätte dåligt.

toppen då vet jag att jag ligger rätt iallafall.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Skrivet av Lordkiller:

Tjenare har en M9 Bayonet rust BS som jag funderar på sälja för riktiga pengar på steammarknaden ligger den ute för 110~€ 1050kr~

Jag lade ut den på annons på techsweden för 750kr men inser att det kanske var lite häftigt.

Vart säljer man knivar enklast och vad bör vara ett ok pris att ta ut i riktiga pengar?

Som tidigare nämnt så säljs skins för 75-65% av market pris. Lägg ut en annons i CSGO Trade (Sverige) på facebook så ska du se att du kommer få den såld. Skaffa Swish om du inte redan har det och för guds skull gå inte först med skins! Den med pengar ska alltid gå först.

Edit: Såg inte att du han svara ovanstående redan

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Skrivet av AltUnderCtrl:

Som tidigare nämnt så säljs skins för 75-65% av market pris. Lägg ut en annons i CSGO Trade (Sverige) på facebook så ska du se att du kommer få den såld. Skaffa Swish om du inte redan har det och för guds skull gå inte först med skins! Den med pengar ska alltid gå först.

Edit: Såg inte att du han svara ovanstående redan

tack återigen bara skönt med lite "confirmation." blev medlem på både den som heter sverige med 19k medlemmar och den andra sweden med 25K medlemmar.

Utseendet på rust kniven kan väl knappast förändra värdet?

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk

@Lordkiller: självklart gör utseendet skillnad?
Dock inte sett så många rust så kanske dumt svar..

Permalänk
Skrivet av Alligatorn:

@Lordkiller: självklart gör utseendet skillnad?
Dock inte sett så många rust så kanske dumt svar..

Det var mest det jag funderade på just rust vad går man efter

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Skrivet av Lordkiller:

tack återigen bara skönt med lite "confirmation." blev medlem på både den som heter sverige med 19k medlemmar och den andra sweden med 25K medlemmar.

Utseendet på rust kniven kan väl knappast förändra värdet?

Annars har du den största gruppen med 42k medlemmar.
Tror inte att utseendet på rust coat knivar påverkar priset med några många kronor. Det är mest dom mer dyrare knivarna där "pattern" kan dra upp priset riktigt mycket. (Fade, Case Hardned, Doppler, Crimson web etc.)

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk

Blev såld direkt dock återigen tack för tipsen.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

@Lordkiller: självklart gör utseendet skillnad?
Dock inte sett så många rust så kanske dumt svar..

Rust kostar bara mer beroende på wear, alltså om den är FN, MW osv. Man kan inte få mer betalt för patterns eller så. Det gäller bara på riktigt high tier knivar

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production