Star wars battlefront beta gav artifakter

Permalänk

Star wars battlefront beta gav artifakter

Efter stor hype kunde jag ladda ner betan me först behövdes nya drivrutiner för grafiken. Så efter att ha laddat ner den nya drivrutinen kunde jag köra betan och vara lycklig i ca 3 timmar tills första problemet kom. Bidén från spelet

. Efter att ha tryckt av strömbrytaren och åkt till Oslo över helgen med förhoppningen att grafikkortet (geforce 750) bara var överhettat kom jag hem för att bli besviken.
Trots att ha försökt göra (de lilla) jag kan har det inte hjälp ett dugg. Alla andra bilder. Sväljer nu min stolthet och ber om hjälp.

Tack på förhand.

Permalänk
Skrivet av Davvepavve3:

Efter stor hype kunde jag ladda ner betan me först behövdes nya drivrutiner för grafiken. Så efter att ha laddat ner den nya drivrutinen kunde jag köra betan och vara lycklig i ca 3 timmar tills första problemet kom. Bidén från spelet https://plus.google.com/107937929947175015370/posts/GFsPZC3Km2y. Efter att ha tryckt av strömbrytaren och åkt till Oslo över helgen med förhoppningen att grafikkortet (geforce 750) bara var överhettat kom jag hem för att bli besviken.
Trots att ha försökt göra (de lilla) jag kan har det inte hjälp ett dugg. Alla andra bilder. Sväljer nu min stolthet och ber om hjälp.

Tack på förhand.

Ser inga bilder alls.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

Hej, det kan vara bra att beskriva vad som också är problemet! På din rubrik låter det som att datorn är helt död vilket inte verkar vara fallet. Du har alltså artefakter på din skärm?

Testat att avinstallera drivrutinerna och sedan installera de gamla igen?

Permalänk
Medlem

Funkar datorn som den ska men du har artefakter på skärmen? Vi kan inte se några bilder du lagt upp.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem
Permalänk

@kobb3: testade men det sköt bara upp problemen med ca 5 min.
Mycket möjligt att jag tog fel