Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Låt råd?

Någon som kan länka en låt som är i denna stilen? känner mig lugn av de thx

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Sunezata:

Någon som kan länka en låt som är i denna stilen? känner mig lugn av de thx

Det är ju synd att glorifiera droger när--- Folk tillslut blir otroligt knäppa av det.

Kompisen som blivit knäpp av det var just på rättegång på grund av misshandel, på grund av problematiken så var samhällstjänst inte aktuellt så det blir terapi i stället. Fixar han inte att hålla sig under den tiden så blir det fängelse.

Ja det är en av kompisarna... Har sett andra som kommit och gått... Det är faktiskt den bittra sanningen. Sanningen är en jävla massa problem helt enkelt.

Kraschfield

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av Modellören:

Det är ju synd att glorifiera droger när--- Folk tillslut blir otroligt knäppa av det.

Kompisen som blivit knäpp av det var just på rättegång på grund av misshandel, på grund av problematiken så var samhällstjänst inte aktuellt så det blir terapi i stället. Fixar han inte att hålla sig under den tiden så blir det fängelse.

Ja det är en av kompisarna... Har sett andra som kommit och gått... Det är faktiskt den bittra sanningen. Sanningen är en jävla massa problem helt enkelt.

Jag supportar inte droger över huvud taget. vet att snoop dogg röker gräs. gillar bara låten.
Sorry om du tog illa upp <3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Modellören:

Indeed, och det mest tragiska är att dom oftast inte märker av det själva

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Modellören:

Skrivet av darrefreak:

Indeed, och det mest tragiska är att dom oftast inte märker av det själva

Tråden handlar ju dock inte om droger utan liknande låtar. Det kan lika gärna bara vara med melodi. Man behöver inte tycka om texten för att gilla låten, så dra inte upp någon diskussion som inte behövs nu.

Ont: Denna tycker jag är grymt skön:

6700k @ 4.8GHz . 16GB @ 2666MHz . 1070 @ 2100/4500
360+240 rad custom loop
Flickr 500px

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av solomon:

Tråden handlar ju dock inte om droger utan liknande låtar. Det kan lika gärna bara vara med melodi. Man behöver inte tycka om texten för att gilla låten, så dra inte upp någon diskussion som inte behövs nu.

Ont: Denna tycker jag är grymt skön:
https://www.youtube.com/watch?v=Sb3XfrCtjVU

Den va as skön! Tack!

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009

*tråd flyttad*

Det känns som tråden trivs bättre här

Trädvy Permalänk