Gaming skärm 25-27 tum 144 hz med mini displayport uttag

Permalänk
Medlem

Gaming skärm 25-27 tum 144 hz med mini displayport uttag

Finns det någon skärm med 144hz som har mini displayport hona? jag har ett mini displayport uttag och skärmen ska helst vara under 2.5 k. Finns det någon sådan?

Permalänk
Medlem

Kan du inte bara köpa en adapter?

Permalänk
Medlem

Håller med, köp den skärm du vill ha och köp en adapter om det nu måste vara mini display uttag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Virke888:

Finns det någon skärm med 144hz som har mini displayport hona? jag har ett mini displayport uttag och skärmen ska helst vara under 2.5 k. Finns det någon sådan?

Jag lånar tråden lite:

jag funderar på att köpa denna skärm, någon som har några tips och synpunkter på att den är ok eller att man ska vänta på någon annan. har inte det bästa grafikkortet som ses i min signatur.

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/218694-a...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Jag lånar tråden lite:

jag funderar på att köpa denna skärm, någon som har några tips och synpunkter på att den är ok eller att man ska vänta på någon annan. har inte det bästa grafikkortet som ses i min signatur.

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/218694-a...

Vad ska du spela? Själva skärmen är riktigt bra men det är inte i många spel som ett 580 orkar trycka ur sig 144 FPS i 1440p.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Vad ska du spela? Själva skärmen är riktigt bra men det är inte i många spel som ett 580 orkar trycka ur sig 144 FPS i 1440p.

Tack för snabbt svar.
Jag spelar nästan bara Hearthstone och vill ha en stor skärm helt enkelt. Kommer kanske börjar spela lite snabbare spel som overwatch. Mest blizzards spel helt enkelt. Tittar mycket på, och redigerar högupplöst film som är en stor hobby.
Kommer nog bygga ny dato om 1-2 år.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Tack för snabbt svar.
Jag spelar nästan bara Hearthstone och vill ha en stor skärm helt enkelt. Kommer kanske börjar spela lite snabbare spel som overwatch. Mest blizzards spel helt enkelt. Tittar mycket på, och redigerar högupplöst film som är en stor hobby.
Kommer nog bygga ny dato om 1-2 år.

Kör på tycker jag, i värsta fall får du byta grafikkortet senare. Resten av datorn hänger ju med mycket bra än så länge