Inget Ljud På BF4 Från Fordon, Hjälp!

Permalänk

Inget Ljud På BF4 Från Fordon, Hjälp!

Tjenare!

Har en mycket märklig "bug" i spelet som gör att jag ibland inte hör varken hissar eller fordon.
Jag ser även inte vissa utav "gubbarna" i spelet utan jag ser en pistol springa runt bara.

Detta händer bara ibland men ändå 2 av 5 gånger jag går in i spelet.
Hittar inget på googlesökningar heller så snälla hjälp!

Har någon varit med om detta problemet eller tror att du vet hur man löser det så hade jag blivit mycket glad!

Peace!

Permalänk
Vila i frid

Det är iaf inte fel på din dator. Det är både ett klient- och server-problem. Det yttrar sig oftast när man precis anslutit sig till en ny server. Finns hopers youtube-clips som visar det du beskriver.

Permalänk
Skrivet av hasenfrasen:

Det är iaf inte fel på din dator. Det är både ett klient- och server-problem. Det yttrar sig oftast när man precis anslutit sig till en ny server. Finns hopers youtube-clips som visar det du beskriver.

Vet du om det finns någon lösning på det? Kan du länka ett klipp är du snäll

Permalänk
Medlem

Löser det sig efter ca. 30 sekunders spelande? Om så är fallet är det fullt normalt.

Permalänk
Skrivet av vrmlnd:

Löser det sig efter ca. 30 sekunders spelande? Om så är fallet är det fullt normalt.

Nej det gör det inte. Man får gå ur spelet och in igen och hoppas att det ska funka nästa gång heh så det är ganska irriterande.

Permalänk
Medlem

Händer för mig på några servrar men ljudet kommer alltid tillbaka efter 10-15 sec

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk

Detta är INTE problemet!
Problemet är att det håller i sig och att jag ser osynliga gubbar överallt. Bara en pistol eller gevär som svävar runt.

Läs topic innan ni skriver tack!