Bortskänkes - Grafikkort, kylare & RAM-Minnen

Permalänk
Medlem

Bortskänkes - Grafikkort, kylare & RAM-Minnen

Hej!

Skänker följande till bättre behövande. Kan inte garantera att allt fungerar 100%-igt men sist jag använde delarna så var de fullt fungerande. Bra backupgrejer för felsökning.
Hämtas kvällstid i Skanstull (Södermalm) eller dagtid i Stadshagen (Kungsholmen). Skickar ej.

Först till kvarn gäller då jag vill bli av med grejerna så fort som möjligt. Skriv i tillhörande tråd eller skicka direktmeddelande här på sweclockers så bestämmer vi vidare därifrån.

Kylare:
Grafikkortskylare Accelero S1 samt S2
Processorkylare för Intel i- serien, tyvärr osäker på sockel.

RAM-Minnen:
Corsair Dominator DDR3 2048MB 1866MHz 9-9-9-24 1.65V
Två stycken

Grafikkort:
ASUS EAH3450/HTP/512M (det större kortet)
https://www.asus.com/se/Graphics-Cards/EAH3450HTP512M/

Geforce 8400GS 512MB DDR2
Okänt märke (det mindre kortet)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna ram-minnena! Hämtar gärna vid Stadshagen vid lämplig tid.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk

Tar gärna ram minnena också. kan hämtas nu, bor vid skanstull själv

Permalänk
Medlem

Gällande RAM-minnena så är det en annan som var först via PM, hör dock av mig här i tråden om den personen skulle välja att inte dyka upp.

Permalänk

om du ångrar dig om att skicka pga bristande intresse vore jag absolut intresserad av båda grafikkorten för överklockning. står självklart för frakten och kan lägga på en öl som bonus

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

om du ångrar dig om att skicka pga bristande intresse vore jag absolut intresserad av båda grafikkorten för överklockning. står självklart för frakten och kan lägga på en öl som bonus

Detta kan helt klart tänkas att göras, då jag hellre ser att prylarna kommer till användning än kastas. Avvaktar dock några dagar till.

Permalänk
Medlem

Accelero S2 eller Accelero S1 är intresserad av 50kr + frakt 79kr om det går bra så?
Kan också köpa båda 100 kr + frakt

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Kan hämta på söndag eller måndag t.ex.. Handlar ibland på MAXI men kan nog hitta till Skanstull också, fast imorgon vet jag inte när jag kan komma loss/iväg in till Sthlm och har ingen egen uppkoppling så jag sköter sådant på SU.

Permalänk
Medlem

RAM-minnena är nu upphämtade.

Skrivet av DB-Asuz:

Accelero S2 eller Accelero S1 är intresserad av 50kr + frakt 79kr om det går bra så?
Kan också köpa båda 100 kr + frakt

Säger samma som till grafikkorten, avvaktar några dagar till men annars så kan vi nog lösa det med frakt ändå.

Skrivet av reripote:

Kan hämta på söndag eller måndag t.ex.. Handlar ibland på MAXI men kan nog hitta till Skanstull också, fast imorgon vet jag inte när jag kan komma loss/iväg in till Sthlm och har ingen egen uppkoppling så jag sköter sådant på SU.

Vilka delar är du intresserad av? Eller gäller detta allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maango:

RAM-minnena är nu upphämtade.

Säger samma som till grafikkorten, avvaktar några dagar till men annars så kan vi nog lösa det med frakt ändå.

Vilka delar är du intresserad av? Eller gäller detta allt?

Ok. då vet jag

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

De tre kylarna finns fortfarande kvar så hojta till om det finns någon intresserad, annars kastas det.