Hjälp - Hur göra "musikvideo" till Youtube?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2004

Hjälp - Hur göra "musikvideo" till Youtube?

Hej!

Jag har under lång tid laddat upp mycket "musikvideos" till Youtube under mina år. Notera att med musikvideo så menar jag bara en låt och skivomslaget till "film". Jag har alltid använt mig av Virtualdub, vilket tar ca 1 sekund att göra en video med.

Men helt plötsligt så går det inte att ladda upp till Youtube längre. Jag har alltid exporterat till .avi, då laddar den upp, men bearbetar 0%. Om jag konverterar samma video till t.ex .mkv eller .mp4 så bearbetas de till 95%, men de blir aldrig slutförda.

Man får inte mycket till felmeddelanden, allt som står är "Cannot upload video file."

Någon som har tips/vet hur man ska göra?

Sorcere of Pan Tang

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006

äger du rättigheterna till musiken?

annars kan det va någon ny automatisk copywright block de infört som automatiskt blockerar musik som redan någon har copywright på.

vet att jag i något ja laddade upp råkade glömma stänga av winamp vid inspelningen och hela ljudet blev blockat automagiskt innan det äns var färdigbearbetet möjligt att de ändrat till att blocka hela upladdningen nu.

Asus Z97-A, I7 4790K @4.7Ghz, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1500Mhz/7010Mhz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kungsbacka
Registrerad
Apr 2012

Kanske Youtube har problem för stunden? Testa med att vänta och se om de fungerar.
Annars kolla din status på copyright. Eller rendera om klippet då något i renderingen kanske strulade
Hade sista problemet för mig på en video som inte bearbetades klart, sen kan dom vara väldigt sega på att bearbeta klipp om de är många som laddar upp samtidigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Back from the shadows pray for survival...