Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Okt 2013

S36 Kelvin

Tja undrar om någon har erfarenhet av denna och undrar låter den mycket? Hört att det ska vara ett större problem.

Mvh rRoxen

=)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2011

Köpte min igår, pumpen låter väldigt lite jämfört med andra jag provat men fläktarna är en mardröm om man är känslig för ljudnivå på sin dator. Men om man byter fläktar så ska det inte vara några större problem tror jag.

CHASSI: Fractal Design R5 : CPU: i7 5820k: GPU: Msi 970: SSD: samsung evo 850 : RAM: Crucial Ballistic Sport DDR4 16gb 2400mhz: PSU: corsair AX 750W: MODERKORT: MSI x99s gaming 7: CPU KYLARE: Fractal Design Kelvin S36

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Avesta
Registrerad
Dec 2013

Har också funderat på att använda den fast jag ska nog också vattenkyla grafikkortet med den och byta ut slangarna.

Desktop: i7 4790K | Be Quiet! Dark Rock 3 | Asus Z97-A | HyperX Savage 16GB 2400MHZ | MSI GTX 970 | EVGA Supernova G2 850W | Fractal Design R5 Window | WD Green 2TB | Kingston V300 120GB SSD |
Laptop: Acer Aspire V15 Nitro Black Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av mrpaintballer:

Köpte min igår, pumpen låter väldigt lite jämfört med andra jag provat men fläktarna är en mardröm om man är känslig för ljudnivå på sin dator. Men om man byter fläktar så ska det inte vara några större problem tror jag.

Låter najs dock, för beställde min i helgen så får la den i veckan. Köpte med ett par fläktar också för brukar vara så med stock fläktar.

=)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av UtterN:

Har också funderat på att använda den fast jag ska nog också vattenkyla grafikkortet med den och byta ut slangarna.

Aah funderar med på att göra det med får bli längre fram isf.

=)