Permalänk
Medlem

Corsair K65

Hej! Såg att det finns en billig "basic" modell av K65 att köpa t.ex. på Komplett
https://www.komplett.se/product/783978/datorutrustning/mustan...

Jag är inte intresserad av RGB-funktionerna och behöver inte makroprogram heller. Så tänkte att denna vore ett riktigt prisvärt alternativ. Jag har faktist K70 idag och har alltid belysningen avstängd. Men tänkte gå över till ett utan numeriska tangentdelen. Jag använder dock den delen då och då, så kommer antagligen skaffa en separat numpad som jag bara lägger åt sidan för vanligt bruk.

Men ett problem, jag behöver handledsstödet. Såg att det inte ingår i denna modell. Går det att köpa separat på något sätt?

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Buio:

Hej! Såg att det finns en billig "basic" modell av K65 att köpa t.ex. på Komplett
https://www.komplett.se/product/783978/datorutrustning/mustan...

Jag är inte intresserad av RGB-funktionerna och behöver inte makroprogram heller. Så tänkte att denna vore ett riktigt prisvärt alternativ. Jag har faktist K70 idag och har alltid belysningen avstängd. Men tänkte gå över till ett utan numeriska tangentdelen. Jag använder dock den delen då och då, så kommer antagligen skaffa en separat numpad som jag bara lägger åt sidan för vanligt bruk.

Men ett problem, jag behöver handledsstödet. Såg att det inte ingår i denna modell. Går det att köpa separat på något sätt?

Hejsan Buio,

Nej tyvärr så går det inte att köpa handledsstödet separat. Men jag tror jag har ett över här hemma, ska se imorgon.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem

Ok, tack för informationen. Behöver inte fixa någon speciallösning för min del. Tänkte mest att en del företag säljer reservdelar separat.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Buio:

Ok, tack för informationen. Behöver inte fixa någon speciallösning för min del. Tänkte mest att en del företag säljer reservdelar separat.

Vi säljer en del reservdelar separat men inte den. PMa mig din adress så skickar jag ut ett jag har här hemma.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem

Jag har exakt det tangentbordet! Är fruktansvärt nöjd med det Älskar knapparna något enormt, och gillar kvalitén och känslan.

Och jag har inget handledsstöd, brukar dock köra med en handduk under bara Räcker gott och väl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Vi säljer en del reservdelar separat men inte den. PMa mig din adress så skickar jag ut ett jag har här hemma.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Dehär är vad jag kallar service! Det ska ni ha en eloge för Corsair!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av dubisoft:

Jag har exakt det tangentbordet! Är fruktansvärt nöjd med det Älskar knapparna något enormt, och gillar kvalitén och känslan.

Och jag har inget handledsstöd, brukar dock köra med en handduk under bara Räcker gott och väl

Gött du är nöjd! Jag kör inte heller med de medföljande handledsstödet utan ett i trä.

Skrivet av YamahaDGX630:

Dehär är vad jag kallar service! Det ska ni ha en eloge för Corsair!

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Köpte K65 idag , hittills verkar de helt ok, men är handledsstöd verkligen så viktigt? vad anser du Corsair Johan

Visa signatur

| Fractal design ARC | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7-7700K Kaby Lake 4.2 GHz | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 Red 2666MHz | Seagate 500GB | Samsung SSD 250GB + kingston SSD 120GB | Geforce GTX 1060 OC | Scythe Kaze Master Pro 5.25 | Cooler Master Hyper 212 EVO | Fractal design Newton R2 650w |

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Conny85:

Köpte K65 idag , hittills verkar de helt ok, men är handledsstöd verkligen så viktigt? vad anser du Corsair Johan

Det finns nog ingen universellt svar på det då sådant är väldigt personligt, jag gillar handlovsstöd.