Permalänk
Medlem

Black Friday

Kör ni också igång er BF 00.01?

Permalänk
Inet
Skrivet av SUMITOMO:

Kör ni också igång er BF 00.01?

Ledsen för sent svar. Den startade kl 10:00 ihop med att våra butiker öppnade!

http://www.inet.se/kampanj/2540/black-friday-2015

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kommer det dyka upp fler SSD:er? Nån som avbokar osv? :/

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Snälla Inet ha mer rea på 250GB @Inet >:)

Permalänk
Inet
Skrivet av Electrix:

Kommer det dyka upp fler SSD:er? Nån som avbokar osv? :/

Brukar vara väääldigt få som avbokar kampanjvaror dessvärre..

Skrivet av Hardy:

Snälla Inet ha mer rea på 250GB @Inet >:)

Tyvärr, slut för denna gången :/

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Brukar vara väääldigt få som avbokar kampanjvaror dessvärre..

Tyvärr, slut för denna gången :/

Inte ens köra en "CDON" och ha en 15 minuters flash-sale på begränsat antal? Hopplöst att man kollar hela morgonen sen tar de slut på några få minuter medans man panik-äter frukost.

Edit: Läst att det är några som beställt fler än EN SSD i samma beställning? Var det inte max 1 per beställningar? Vad händer med den extra SSD:n i beställningen då, kommer de upp som tillgängliga?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

@inet Hur mycket kollar ni av er mail info@inet.se under dagen?

Har gjort en förfrågan som jag ödmjukt skulle uppskatta att någon ansvarig tittade på.

Permalänk
Inet
Skrivet av Electrix:

Inte ens köra en "CDON" och ha en 15 minuters flash-sale på begränsat antal? Hopplöst att man kollar hela morgonen sen tar de slut på några få minuter medans man panik-äter frukost.

Edit: Läst att det är några som beställt fler än EN SSD i samma beställning? Var det inte max 1 per beställningar? Vad händer med den extra SSD:n i beställningen då, kommer de upp som tillgängliga?

Oftast så har vi alltid översålt några stycken eller att det blivit fel på något annat sätt så det brukar gå ett ut. Om det är så att det någon som skulle beställt ett större antal som hunnit bli allokerade så tar vi såklart bort den och dom "frigörs". Men det är väldigt sällan sånt händer då folk brukar generellt sköta sig bra.

Skrivet av maddox_178:

@inet Hur mycket kollar ni av er mail info@inet.se under dagen?

Har gjort en förfrågan som jag ödmjukt skulle uppskatta att någon ansvarig tittade på.

Vi svarar normalt inom 24h! Är dock vääldigt mycket just idag så finns liten risk att det tar lite längre tid.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Hedersmedlem

Hade man vetat att den skulle starta klockan 10 hade jag ju haft utkik efter SSD:n som jag missade nu. Trodde att allt kom upp vid midnatt.

Permalänk

@inet

Förstår att det är mycket att göra, men det är en köpeförfrågan jag inte kan ta på öppet forum.
Så jag är lika mycket kund som alla andra i er butik.

Permalänk
Medlem

Finns det någon chans att det trillar in fler 960 4gb eller kan jag sluta uppdatera sidan varannan minut?

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++