GTX 970, Razer Blackwidow Chroma, Razer Deathadder Chroma, Razer Destructor 2

Permalänk
Medlem

GTX 970, Razer Blackwidow Chroma, Razer Deathadder Chroma, Razer Destructor 2

Hej,

Säljer av lite grymma gaming tillbehör samt ett extremt välpresterande grafikkort då jag uppgraderar till 980 Ti. Det som säljs är följande:

1. Gigabyte GeForce GTX970 G1 Gaming 4GB grafikkort, 1 år gammalt. Fungerar felfritt, presterar underbart och inga coilwhine eller liknande vad jag märkt. (Alla originalemballage + tillbehör medföljer). 2400;- SÅLD

2. Razer Blackwidow Chroma tangentbord, 3 månader gammal. Fungerar felfritt minimalt slitage och riktigt skönt att skriva på. 1000;-

3. Razer Deathadder Chroma gamingmus, 6 månader gammal. Fungerar felfritt, normalt slitage på mouse1 mouse2 knappar. 350;-

4. Razer Destructor 2 Hardpad, 2 månader gammalt. Nyskick, endast provad. 250;-

Samtliga Razer produkter kommer i originalemballage de också, kan fixa "bundle pris" om samtliga köpes tillsammans.

Allt kan skickas mot att köparen betalar frakt. Bilder skickas i PM vid efterfrågan, har ej tillgång till några för tillfället. Swedbank/Swish.

Finns i Kalmar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns kvitto till 970?

Permalänk
Medlem

Tar Tillbaka ..

Permalänk
Medlem

1500 på gpun

Permalänk

1600 för gpu'n

Permalänk
Medlem

Tjenare! Bor i Karlskrona, skulle kunna komma förbi och köpa ditt 970 för 1900kr, om du har kvitto och är villig att starta datorn och låta mig lyssna på fläktarna :).

Visa signatur

Gigabyte 1070 G1 8GB | Ryzen 3600 | Corsair 16GB @3200MHZ | Razer DeathAdder | MK-85 RED | Logitech G533

Permalänk
Medlem

2000:- + frakt för 970

Permalänk
Medlem

GTX 970 är redan sålt!

Permalänk
Medlem

Kan buda 200kr + frakt för Razer Deathadder

Permalänk
Medlem

Bjuder 1400 + frakt för hela razer bundlen

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Massa oseriösa köpare, kringutrustning finns fortfarande kvar