SweClockers pratar Casemod Championship med Lucas Gardebrand

Permalänk
Melding Plague

SweClockers pratar Casemod Championship med Lucas Gardebrand

Det börjar dra sig mot final i Dreamhack Casemod Championship. Redaktionen fångar jurymedlemmen Lucas Gardebrand och kollar av pulsen inför de avgörande momenten.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Detta ska bli oerhört roligt!

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Lucas karriär verkar ta fart rappt, mycket roligt att se.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Swerigs 💜

Permalänk

Någon som vet vart man kan se streamen?

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem

Humorn var ju helt kass.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Equilibrium:

Humorn var ju helt kass.

Nu gråter jag en skvätt här.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Lol, Lucas

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Nu gråter jag en skvätt här.

Svensk humor vs Finsk humor..

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

Humorn var ju helt klass*.

Fixade din kommentar.

Permalänk
Medlem

Mark Zuckerberg?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Måste säga att mitt intresse för modding hettade till ännu mer när jag strövade runt och kollade bland bidragen. Vilka nästan makabert sexiga byggen vissa ställer upp med! En av höjdpunkterna med årets DH! Såg dig gå runt och fota Emil, men du såg så fokuserad ut att jag inte vågade störa!

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av jH0Ni:

Måste säga att mitt intresse för modding hettade till ännu mer när jag strövade runt och kollade bland bidragen. Vilka nästan makabert sexiga byggen vissa ställer upp med! En av höjdpunkterna med årets DH! Såg dig gå runt och fota Emil, men du såg så fokuserad ut att jag inte vågade störa!

Enligt @emilakered själv bits han inte, det är @Kenneth du ska akta dig för!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diako:

Fixade din kommentar.

Aa men min humor kommer ju alltid att vara annorlunda jämfört med Emils. Och fastän du ändrar min text kan du aldrig ändra min åsikt.

Någon älskar George Carlin, någon annan hatar honom.

Dumt när man inte tycks få ha sin egna åsikt utan måste följa systemet till punkt och pricka och sedan blir man utskälld samt att folk pekar och skrattar åt en om man inte tycker lika.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

Aa men min humor kommer ju alltid att vara annorlunda jämfört med Emils. Och fastän du ändrar min text kan du aldrig ändra min åsikt.

Någon älskar George Carlin, någon annan hatar honom.

Dumt när man inte tycks få ha sin egna åsikt utan måste följa systemet till punkt och pricka och sedan blir man utskälld samt att folk pekar och skrattar åt en om man inte tycker lika.

Ok känner du dig utskälld? ?:) Du skrev en kommentar där du sa att humorn var kass det är klart folk som tycker skiten var rolig reagerar då. Hade du skrivit " "humorn" var inget för mig" hade ingen brytt sig.
Jag tycker inte heller det var särskilt roligt klipp så du behöver inte känna dig ensam.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Ok känner du dig utskälld? ?:) Du skrev en kommentar där du sa att humorn var kass det är klart folk som tycker skiten var rolig reagerar då. Hade du skrivit " "humorn" var inget för mig" hade ingen brytt sig.
Jag tycker inte heller det var särskilt roligt klipp så du behöver inte känna dig ensam.

Ja men det betyder ju helt samma som min orginala post.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

Ja men det betyder ju helt samma som min orginala post.

mm Men folk uppfattar det inte på samma sätt.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

mm Men folk uppfattar det inte på samma sätt.

Diba daba.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

Diba daba.

Jaha.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

Aa men min humor kommer ju alltid att vara annorlunda jämfört med Emils. Och fastän du ändrar min text kan du aldrig ändra min åsikt.

Någon älskar George Carlin, någon annan hatar honom.

Dumt när man inte tycks få ha sin egna åsikt utan måste följa systemet till punkt och pricka och sedan blir man utskälld samt att folk pekar och skrattar åt en om man inte tycker lika.

You must be fun at parties

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag trodde det var ett universalt utryck som alla skulle förstå men kanske inte.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diako:

You must be fun at parties

Don't judge a book by its cover, young man.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

Jag trodde det var ett universalt utryck som alla skulle förstå men kanske inte.

Ok jag har aldrig sett det förr i alla fall och fick inget vettigt när jag googlade så vad menar du?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

VAD ROLIG TRÅDEN BLEV