Om jag avslutar mitt spotify konto får jag behålla kontot i prem då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
65 14
Registrerad
Dec 2001

Om jag avslutar mitt spotify konto får jag behålla kontot i prem då?

Köpte nu spotify prem 3 månader får 9kr. Men jag vill INTE betala 99kr sen, tänkte dra ner så mycket offline musik som möjligt nu under dessa månader.

Jag vill avlsluta min prem där nu och jag undrar om kontot behåller premium för den tid jag betalt eller avslutas kontot helt?

Din prenumeration förnyas automatiskt 2016-02-29 och du debiteras 99,00 kr

Samsung 34'' ultrawide curved
Logitech MX master & Logitech g910
Creative SoundBlaster Katana

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011

bara att inte betala

CPU: I7 4770k Noctua DH-14 MOBO: Maximus VI Hero GPU: Nvidia 980 RAM: 16 GB Corsair RAM 1600 MHz SSD: Corsair force GT 120 GB, OC Agility 3 120 GB HDD: WD 2TB Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Ljud: Asus Xonar D2X Hörlurar: AKG K 240 MK II Microfon: Modmic 4 Mus: Logitech G500s Matta: Steelseries QcK Mini Skärmar: en BenQ 22' och en Samsung 19'. V.v. citera mig för att få svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Down Under
Registrerad
Dec 2013

Avslutar du premium idag får du nog behålla det till 29 februari. Däremot spelar det ingen roll om du laddar ner en massa musik offline innan dess, när premium går ut kommer du inte att kunna lyssna offline ändå. Ska inte svära på att så är fallet, men jag har svårt att se att det skulle funka på något annat sätt.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Det finns inte många tjänster som låser ut en innan man fått utnyttja all tid man betalt för. Är även ganska säker på att du måste gå online ibland för att kolla så du fortf har premium annars så förlorar du tillgången till offline musiken.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V