Hur skapa New Game i Uplay? (Assassins Creed Unity)

Permalänk
Medlem

Hur skapa New Game i Uplay? (Assassins Creed Unity)

Annan familjemedlem har tidigare kört några timmar (6 %) i spelet Assassins Creed Unity.

Hur gör man för att börja om från början - att inte behöva fortsätta därifrån?

(Verkar inte finnas möjlighet att Spara flera olika spel heller.)

Permalänk
Medlem

Ingen som vet hur man gör detta?

(Förvånande och inte minst irriterande om det inte skulle vara möjligt, att använda spelet på det sättet.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy66:

Ingen som vet hur man gör detta?

(Förvånande och inte minst irriterande om det inte skulle vara möjligt, att använda spelet på det sättet.)

Hittade detta:

Delete the save files located in your Ubisoft Savegame folder under Program Files(x86).
Then when you are prompted to pick a save file by the Uplay launcher pick to use the local one.
You should be able to start anew and when it syncs with the cloud again it will overwrite your old save with your new one.

Be sure to turn off Cloud Sync in Uplay launcher settings before starting game back up.

Kanske fungerar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Hittade detta:

Delete the save files located in your Ubisoft Savegame folder under Program Files(x86).
Then when you are prompted to pick a save file by the Uplay launcher pick to use the local one.
You should be able to start anew and when it syncs with the cloud again it will overwrite your old save with your new one.

Be sure to turn off Cloud Sync in Uplay launcher settings before starting game back up.

Kanske fungerar?

Kanske... men det låter bara som en "halv" lösning på det jag efterfrågar.
Att det ger en lösning för en reset, att starta om spelet från scratch.
Det jag är ute efter är att barnen skall kunna ha var sitt "game" med de egna framsteg sparade var för sig.
Så som jag vet att det funkade för t ex Lego Indiana Jones och dylika spel.

Permalänk
Medlem

Så vitt jag vet var "du skall tillåta sparningar till alla familjemedlemmar i alla spel du utvecklar" inte ett av de tio budorden.

Skickades från m.sweclockers.com