Problem med att få bild från överbevakningskamera från pc till tv.

Permalänk
Medlem

Problem med att få bild från överbevakningskamera från pc till tv.

Tjenare! Har ett litet problem som jag har en liten fundering på, kanske någon har en lösning!
Jo det är så att jag har 2 överbevakningskameror som skickar trådlöst till datorn via wifi, som jag ska ha på en tv (utan pcskärm parallellt)
Från datorn har jag kopplat in tv via "grafikkort" USB-DVI-HDMI. Tv'n funkar och jag får bild som både primär och utökat skrivbord. Programmet som fångar upp kamerorna funkar med både bild och ljud på dataskärmen som utökat skrivbord, men när jag lägger tv'n som primär skärm så får jag bara ljudet på kamerorna i programmet och ingen bild. Har prövat att ändra upplösning lite fram och tillbaka men det hjälpte inte, ifall det kunde varit något sånt som inte är kompitabelt men det funkade inte.. någon som har en fundering eller är det helt enkelt någon med mjukvaran som fångar kamerorna som inte hänger med?
Win xp, D-Link kameror

Visa signatur

[Intel E8500@3,9] [Gigabyte Radeon HD 4870 512] @CF [XFX Radeon HD 4870 512] [Corsair TWIN2X 6400 800Mhz DDR2 4096MB] [Gigabyte GA-X48-DS4, X48, Socket-775] [Thermaltake Toughpower 750W]