Gratis Google Cardboard (typ) delas ut av ett företag

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Gratis Google Cardboard (typ) delas ut av ett företag

Fick mina precis. Riktigt schyssta. En kan beställa gratis på deras hemsida. Under villkoren står det att de kan komma att höra av sig angående elavtal. Inte dumt för att få ett par gratis Google Cardboard kan en tycka.

http://upplevdalakraften.se/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012

Har varit uppe i fyndtips.
Haft mina ett tag, blockade deras nummer direkt när jag beställde

Sjukt låg kvalitet på limremsorna men med en tub superlim blev det bra
Dock använde jag den en kvart sen har den bara legat, vet inte riktigt vad man ska göra med den

Tadaa

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Hehe. Finns ju massor med spel och film

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Apr 2009

Tillkommer någon fraktkostnad?

Chassi: Fractal Design Define R3, Titanium CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz
MoBo: Gigabyte GA-Z270-Gaming K3 GPU: EVGA GTX 970 4 GB
RAM: Corsair LPX 16GB CL15 3000Mhz VENGEANCE SSD: Samsung 750 EVO 500GB
HDD: 500GB Seagate Barracuda 7200rpm PSU: LEPA B1000-MB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2003

Tycker också kvalitén på limremsorna var ruskigt dåliga, så har limmat lite extra. Däremot har jag inte så bra koll på vad man kan använda för appar? Några bra tips?

[Asus P8Z68-V PRO/Gen3] [Intel i7 2600K@4,5 Ghz] [Noctua NH-U12P] [Asus GTX 970 Strix DCUII OC] [Corsair Vengeance 16 gb 1600mhz] [Samsung EVO 250 GB] [Corsair Force 3 120 Gb] [2x OCZ Agility 3 120 GB] [Seasonic Focus+ Gold 650 W] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [Konnekt 8 FW ljudkort] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [Corsair K70 RGB] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av massali:

Fick mina precis. Riktigt schyssta. En kan beställa gratis på deras hemsida. Under villkoren står det att de kan komma att höra av sig angående elavtal. Inte dumt för att få ett par gratis Google Cardboard kan en tycka.

http://upplevdalakraften.se/

Kanske bara jag, men jag tänker tvärtom...

DUMT att uppge sina personuppgifter och komma med i register och listor som sedan kan säljas vidare till andra säljande bolag och bli jagad med billiga stumpor, resor till Holland för att kolla tulpaner och Gud vet vad..

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för offerter på custom-work! PM'a mig. •

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av andreas_dock:

DUMT att uppge sina personuppgifter och komma med i register och listor som sedan kan säljas vidare till andra säljande bolag och bli jagad med billiga stumpor, resor till Holland för att kolla tulpaner och Gud vet vad..

Håller med. Helt klart värt de få kronor det kostar att köpa en "riktig" cardboard-variant för att slippa riskera få reklam i en eller annan form.

///M4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2010

Anmäla sig till marknadsföring? Tack men nej tack.

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841
Google är inte din vän. www.donttrack.us
Skaffa säker epost med ProtonMail! #14698306
Spela Supreme Commander! www.faforever.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Nix! Inte för mig iaf. Fick de på 5 dar typ

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av andreas_dock:

Seriösa företag säljer inte vidare ens uppgifter tänker jag

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av bluppblupp:

Tycker också kvalitén på limremsorna var ruskigt dåliga, så har limmat lite extra. Däremot har jag inte så bra koll på vad man kan använda för appar? Några bra tips?

Provade flera berg och dalbanor... var ganska läskigt ;D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av massali:

Provade flera berg och dalbanor... var ganska läskigt ;D

Testade en, helt ok men man blev lite illamående

Tadaa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009

Mina kändes suddiga, tycker jag... Vet inte om linserna var kassa eller vad det berodde på.

|| 2700K @ 4.7GHz || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Crucial C300 64GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av DunderKlumpen:

Mina kändes suddiga, tycker jag... Vet inte om linserna var kassa eller vad det berodde på.

Kan bero på din mobils skärmupplösning. Har provat på en LG G3 och Samsung S3, skillnaden är stor.

Chassi:Corsair Obsidian 800D Mobo: Asus Z97-A CPU: Intel Core i5 4690k@4.2GHz - Kylare: CM Hyper 212 Evo
GPU: Asus Strix 1070 - RAM: 2x8GB Corsair DDR3 2400MHz
Lagring:WD Blue 500GB - SSD: Samsung 850 EVO 250GB & Intel 535-Series 480GB
PSU: FD Newton 650W - Skärm: Asus PB278Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Zapa:

Kan bero på din mobils skärmupplösning. Har provat på en LG G3 och Samsung S3, skillnaden är stor.

Körde med en Oneplus one, fullHD alltså.

|| 2700K @ 4.7GHz || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Crucial C300 64GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av DunderKlumpen:

Fastnade massa kartong"smulor" på mina linser, dom kändes även "flammiga" på något sätt.

Tadaa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av massali:

Seriösa företag säljer inte vidare ens uppgifter tänker jag

Du skulle bara veta...

Och vad avgör om ett företag är seriöst eller ej?
Aja, hoppas du är nöjd iaf och att du itne blir bombad med direktreklam framöver.

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för offerter på custom-work! PM'a mig. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Alligatorn:

Fastnade massa kartong"smulor" på mina linser, dom kändes även "flammiga" på något sätt.

Ja precis, de var lite suddiga, inte helt klara.