Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent till elgiganten?

Permalänk
Medlem

Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent till elgiganten?

Hej Corsair,

Potentiellt svår och konstig fråga.

Vet ni ifall Elgiganten har några planer på att ta in Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent? Aldrig ägt ett mekaniskt tangentbord och skulle gärna vilja prova lite mer innan bestämmer sig. Personlig erfarenhet är att Elgiganten är utan tvekan bäst på att ta tillbaks använda produkter om man mot förmodan inte är nöjd med dom.

Permalänk
Medlem

Inte svar på din fråga, men jag ser att Netonnet har tangentbordet. Jag har samma upplevelse när det gäller öppet köp med Netonnet som Elgiganten.

Köpte ett K95 på Netonnet, testade hemma, lämnade tillbaks då jag inte gillade klickandet.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Chrisism8:

Hej Corsair,

Potentiellt svår och konstig fråga.

Vet ni ifall Elgiganten har några planer på att ta in Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent? Aldrig ägt ett mekaniskt tangentbord och skulle gärna vilja prova lite mer innan bestämmer sig. Personlig erfarenhet är att Elgiganten är utan tvekan bäst på att ta tillbaks använda produkter om man mot förmodan inte är nöjd med dom.

Hej Chrisism8,

Jag har inte hand om sälj, men jag vet att Elgiganten har börjat att ta in våra grejer i vissa av deras butiker i Sverige, men vet inte exakt vilka. Annars borde ju Netonnet, Inet, Webhallen etc fungera med.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisism8:

Hej Corsair,

Potentiellt svår och konstig fråga.

Vet ni ifall Elgiganten har några planer på att ta in Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent? Aldrig ägt ett mekaniskt tangentbord och skulle gärna vilja prova lite mer innan bestämmer sig. Personlig erfarenhet är att Elgiganten är utan tvekan bäst på att ta tillbaks använda produkter om man mot förmodan inte är nöjd med dom.

Vill du bara känna på det så har både NetonNet och Kjell det på lager i Jönköping.

Annars är det ju bara att beställa det från Elgiganten och lämna tillbaks det på EG A6 om du inte blir nöjd.
De har ju dessutom 10% på det nu.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av SUMITOMO:

Vill du bara känna på det så har både NetonNet och Kjell det på lager i Jönköping.

Annars är det ju bara att beställa det från Elgiganten och lämna tillbaks det på EG A6 om du inte blir nöjd.
De har ju dessutom 10% på det nu.

What he said!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Vill du bara känna på det så har både NetonNet och Kjell det på lager i Jönköping.

Annars är det ju bara att beställa det från Elgiganten och lämna tillbaks det på EG A6 om du inte blir nöjd.
De har ju dessutom 10% på det nu.

Tack för bra svar! Ska ta med en sväng förbi NoN eller Kjell imorgon

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Chrisism8:

Tack för bra svar! Ska ta med en sväng förbi NoN eller Kjell imorgon

Do it! Hör av dig vad du tyckte.