Hitman får stängd beta i februari 2016

Permalänk
Melding Plague

Hitman får stängd beta i februari 2016

Danska Io Interactive visar upp mer av Hitman på Playstation Experience 2015 och utannonserar samtidigt ett stängt betatest för den som förbokar spelet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Glöm nu inte att förboka så ni får betatesta erat spel innan!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Gissar att det enbart är digital förbokning för annars lär det bli svårt att få någon form av beta?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Gissar att det enbart är digital förbokning för annars lär det bli svårt att få någon form av beta?

Även om du köper en fysisk kopia kommer du väl ändå få en kod som du är tvungen att aktivera?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Det är väl ingen brådska, spelarna lär med stor sannolikhet få agera beta testare även efter release

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Inaktiv

De spelen som presenterades var överlag inte så intressanta för min del. Irritationen var dessutom stor när det till en början verkade som att Full Throttle blev Playstation-exklusiv men en PC-utgåva ska också komma. Inte speciellt sugen ändå eftersom jag anser att Double Fine håller för låg kvalitet på deras produkter och trots att de är en etablerad studio ändå tigger pengar på kickstarter.

Största besvikelsen för min del var nog Final Fantasy VII-remaken som blir i episodformat. Bådar inte gott. Sedan kändes gameplayet inte så tilltalande heller, striderna specifikt.
Jag kommer ändå hoppas på att det blir en värdig uppdatering på originalet i slutändan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag visste väl att Hitman 47 var ICA-Stig ))

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Snusfri

För att förtydliga: Betan utspelar sig vid ICA's träningsanläggning i norra Ryssland där man får testa 2 uppdrag som sedan kommer att vara introduktionsbanor i det hela spelet.

Resten av spelet utspelar sig 2019.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Så... Det är ett demo, ingen beta. Därför att man måste förhandsboka. Usch!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Så... Det är ett demo, ingen beta. Därför att man måste förhandsboka. Usch!

Ja man kan ju undra vad de förväntar sig att man skall hitta och de hinna åtgärda på mindre än en månad.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Har dom inte kommit fram till ett namn till spelet, bara Hitman?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Glöm nu inte att förboka så ni får betatesta erat spel innan!

Buggtesta*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nautilus011:

Det är väl ingen brådska, spelarna lär med stor sannolikhet få agera beta testare även efter release

Baserat på vad? Mig veterligen har spel från IO Interactive & Eidos/Square Enix varit näst intill buggfria så långt jag kan minnas i min 40-åriga liv och Hitman spelen har inte heller lidit av mycket buggar.

Skrivet av biorrith:

Buggtesta*

Är väl det man alltid gjort med beta versioner sedan urminnes tider, så ja.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Är väl det man alltid gjort med beta versioner sedan urminnes tider, så ja.

Mjo, helt korrekt.
Problemet är väl att eftersom demos inte existerar längre, så har ju betorna ofta blivit enda möjligheten att testa innan köp...

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Mjo, helt korrekt.
Problemet är väl att eftersom demos inte existerar längre, så har ju betorna ofta blivit enda möjligheten att testa innan köp...

och i detta fallet även förboka för att testa

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Dåligt. Vi som äger de tidigare spelen i serien borde på access till den där.. Even though jag gärna blir ospoilad öht förrns vid skarp release.

Ser fram emot spelet så in i helvete. Blev arg som satan när de sköt upp spelet i höstas :/ Fast en vill ju ej ha en massa buggar så det är förståeligt.

Permalänk
Medlem

@Rajat: Fjanteri att kalla det beta test när det är 21 dagars "beta". När folk hittar buggar lär dom knappt hinna fixa dom. Jag erkänner att jag inte har helkoll på just lo interactive. Mer generellt över spelsläpp senaste åren talar sitt tydliga språk.

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nautilus011:

@Rajat: Fjanteri att kalla det beta test när det är 21 dagars "beta". När folk hittar buggar lär dom knappt hinna fixa dom. Jag erkänner att jag inte har helkoll på just lo interactive. Mer generellt över spelsläpp senaste åren talar sitt tydliga språk.

Även om det är 21 dagar kvar innan spelsläpp så hinner folk rapportera, finner de allvarliga buggar så kan i värsta fall releasedatum skjutas fram, men å andra sidan så tror jag inte Io Interactive tagit detta beslut förrän de varit 99% säkra på att det kommer fungera, denna beta är troligtvis mer för att det ska kunna kollas mot olika system/setups så att inget där krånglar.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

Jag visste att ICA var onda!!!! Stöd Hemköp!!!