Permalänk
Medlem

Synkronisering eller nått i bilden

Hej
Köpt mej en Samsung smarttv 43 tums lcd.
Och nu har det börjat komma fram en punkt mitt i bilden när vi tittar. Även nåra streck o 123 syns 5-6 sen. Sen försvinner det.
Är de nån bildsynkronisering eller nått.
O hur gör jag för att det inte ska komma fram.
Eller kan ja stänga av det.

Permalänk
Bildexpert 📺

Du tar en bild på fenomenet och postar det här på forumet. Eller vänder dig till butiken med bilden. Tredje vägen är att höra av dig till Samsungs support. Det du upplever kan vara ett fel på exemplaret och du kanske behöver reklamera det.

Permalänk
Medlem

Tror jag kanske hittat problemet.
Jag har nätberkslabel via plugg i väggen, och wifi på, på tvn.
Kopplade ur pluggen. O nu kommer de kanske fram 3 sekunder en gång var 3-5 timme.
Tror de kan va att den tappar och söker uppkoppling igen.

Skrivet av Laxpudding:

Du tar en bild på fenomenet och postar det här på forumet. Eller vänder dig till butiken med bilden. Tredje vägen är att höra av dig till Samsungs support. Det du upplever kan vara ett fel på exemplaret och du kanske behöver reklamera det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

vet inte hur man lägger upp bilder här,så ja länkade till bilden från ett annat ställe

http://www.twostrokerider.se/forum/album_pic.php?pic_id=24252

Permalänk
Bildexpert 📺
Skrivet av ottoj:

vet inte hur man lägger upp bilder här,så ja länkade till bilden från ett annat ställe
http://www.twostrokerider.se/forum/album_pic.php?pic_id=24252

Menar du att det är grafiken i som ligger i bilden, siffran, 20, cirklarna i mitten etc. som dyker upp då och då?

Permalänk
Avstängd

Helt spontant? eller det är inte så att ni råkar trycka på smartfunktionen på tv:n?`Om det är spontant så är det fel på tv:n och bör således inleda en reklamation

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Okej.
Du tror inte de kan va så då att tvn tappar kontakt me vifin då.
Har ju canal digital parabolbox me.
Om de kan ha me den att göra.
Men den är de inte nått nätverk inkopplat på.
Ja får ringa elgiganten på måndag.

[
quote postid="15929452" userid="90864" name="Neonodia"]
Helt spontant? eller det är inte så att ni råkar trycka på smartfunktionen på tv:n?`Om det är spontant så är det fel på tv:n och bör således inleda en reklamation
[/quote]

Skickades från m.sweclockers.com