Permalänk
Medlem

BenQ XL2411z Kontigt problem

Hej! Jag har en BenQ XL2411z skärm, i går när jag var på datorn så fungera allt som det skulle! Men i dag när jag skulle starta datorn så fungerar skärmen inte som den ska. Skärmen är Ca en vecka gammal och köpt från inet! Så nu till saken, det första jag ser är massa jobbiga sträck och jag vet att det inte ska vara så! Och så när man är på webbläsaren och tex är på facebook och så ska man in på twitch och kolla så ser man facebook i bakgrunden och det går bort väldigt långsamt, det är också väldigt jobbigt när man kollar. Jag har testat HDMI kabel, VGA kabel och en annan dvi kabel, men jag får bara samma problem. Sen testa jag att ta bort grafikkortet och koppla dvi kabeln till moderkortet men det fungerade inte heller bara samma problem. Så jag vet inte vad man ska göra, jag kör skärmen med en dvi kabel!

Här ser ni hur det ser ut! http://imgur.com/JniMgXn jag har varit och kollat på en stream/streams och så går jag tex på google. Sen går twitch långsamt bort från bakgrunden.

Det är synd också för att det ska ju inte bli såhär eftersom att skärmen är Ganska ny!

Permalänk
Inaktiv

@Al3xx:
Det är nog bara att reklamera.

Permalänk
Medlem

Du får väl reklamera den helt enkelt

Permalänk
Medlem

Jo, jag skrev till inet men dem har inte svarat på ett tag nu men det är väl bara att vänta