Permalänk
Medlem

Skärmstativ, bordfäste VESA

Hej.
Jag har 4 monitorer, de tre jag spelar på är samsung och de har inte fäste för vesa annars hade jag skaffat ett ställ för fyra monitorer.
jag har letat igenom halva internet efter enarmade stativ som fästes i bordet som är längre/högre än 60cm, jag behöver mellan 70-80cm. är det någon som vet vart jag kan få tag i en sådan?ska ha upp skärmen över mina tre 27". och den måste vara förankrad i bordet då jag har ett höj och sänkbart bord.

tack för svar.

Ha de gott.
MvH // Viktor.

Permalänk
Medlem

De förslag jag kan komma på kostar över 3000kr, kanske är det lättast med lite DIY, om du köper ett VESA fäste för vägg, sen nån stolpe med planka längst upp kort förklarat som du kan fästa det i kanske fungerar?

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

De förslag jag kan komma på kostar över 3000kr, kanske är det lättast med lite DIY, om du köper ett VESA fäste för vägg, sen nån stolpe med planka längst upp kort förklarat som du kan fästa det i kanske fungerar?

Jag håller med om DIY. Köpa det som är knepigt att bygga och sen tillverka resten.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.