Intendit.se - seriöst företag?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2004

Intendit.se - seriöst företag?

Hej!
Vi har behov av en ny hemsida till vårt företag, och i dagarna ringde Intendit (www.intendit.se) till oss. De har erbjudit sig att göra en hemsida till oss, dock är priserna misstänksamt billiga, varav min fråga:

Är det någon som har personlig erfarenhet av dessa vad gäller någon av deras tjänster?

[Intel 6700K Skylake] - [EVGA Z170 Stinger mITX] - [Crucial Ballistix Sport DDR4 16GB 2400MHz] - [NCASE M1 chassi] - [KFA2 GTX970 mITX] - [Samsung 840 240GB SSD] - [SilverStone SX500-LG] - [Noctua NH-D9L / NF-F12 PWM / NF-A9 PWM]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009

De gör hemsidan i WP och har antagligen ett dussintal olika skins de använder och väljer ett av dem för din hemsida. Sedan lägger de på er logga samt fixar lite färger och vips så är sidan klar och redo att lägga in content. De ber er om att fixa texter osv, de fixar in det. 60min jobb totalt. Resten av det de erbjuder er är antagligen 100% automatiserat, det är det hos oss iaf.

7900x @ 4,7ghz - 1080ti @ 2100

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av celoz:

De gör hemsidan i WP och har antagligen ett dussintal olika skins de använder och väljer ett av dem för din hemsida. Sedan lägger de på er logga samt fixar lite färger och vips så är sidan klar och redo att lägga in content. De ber er om att fixa texter osv, de fixar in det. 60min jobb totalt. Resten av det de erbjuder er är antagligen 100% automatiserat, det är det hos oss iaf.

Ok tack så mycket för infon!

[Intel 6700K Skylake] - [EVGA Z170 Stinger mITX] - [Crucial Ballistix Sport DDR4 16GB 2400MHz] - [NCASE M1 chassi] - [KFA2 GTX970 mITX] - [Samsung 840 240GB SSD] - [SilverStone SX500-LG] - [Noctua NH-D9L / NF-F12 PWM / NF-A9 PWM]