Intendit.se - seriöst företag?

Permalänk
Medlem

Intendit.se - seriöst företag?

Hej!
Vi har behov av en ny hemsida till vårt företag, och i dagarna ringde Intendit (www.intendit.se) till oss. De har erbjudit sig att göra en hemsida till oss, dock är priserna misstänksamt billiga, varav min fråga:

Är det någon som har personlig erfarenhet av dessa vad gäller någon av deras tjänster?

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Medlem

De gör hemsidan i WP och har antagligen ett dussintal olika skins de använder och väljer ett av dem för din hemsida. Sedan lägger de på er logga samt fixar lite färger och vips så är sidan klar och redo att lägga in content. De ber er om att fixa texter osv, de fixar in det. 60min jobb totalt. Resten av det de erbjuder er är antagligen 100% automatiserat, det är det hos oss iaf.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av celoz:

De gör hemsidan i WP och har antagligen ett dussintal olika skins de använder och väljer ett av dem för din hemsida. Sedan lägger de på er logga samt fixar lite färger och vips så är sidan klar och redo att lägga in content. De ber er om att fixa texter osv, de fixar in det. 60min jobb totalt. Resten av det de erbjuder er är antagligen 100% automatiserat, det är det hos oss iaf.

Ok tack så mycket för infon!

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]