Permalänk
Medlem

Meddelande om mata ut grafik kort?!

Ja som sagt kolla bilden aldrig sett innan lr haft uppdaterade grafik drivers via geforce experience ända ja gjort och är nyformaterad....... haha använde usb igår dock men detta kom idag.......?!?!https://gyazo.com/7f469f4547a69ccc4da04e2e452300ca

Permalänk
Medlem

Fick exakt likadant efter uppdateringen, känns ju minst sagt lite skumt!?

Permalänk

Även grafikkort kan väl behöva semester emellanåt?

Ni har säkert interna grafikkort vilket datorn känner av, jag som inte har det har inte fått någon sådan möjlighet.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Nvidia Geforce Facebook: it's an issue we're aware of and are looking into. Thanks for letting us know!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Nvidia Geforce Facebook: it's an issue we're aware of and are looking into. Thanks for letting us know!

Tack! undrade vad som hänt haha

Permalänk
Medlem

Ge den lite högre spänning så blir den nog nöjd. Bunkra på sig lite inför nyare releaser.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

En väldigt känd bugg i senaste uppdateringen. Mycket ståhej över hela internet om det här.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

haha jag blev också väldigt brydd av detta.. ty för tråd så den kom upp på googling snabbt.

Permalänk
Medlem

Tog hem drivrutinerna på en annan sida så trodde jag fått något skit men verkar vara många som drabbade så då kan man nog va lugn

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Senaste uppdatering gav stöd för "bärbart" grafikkort, säkert det som buggar