Normalt i Battlefield 4?

Permalänk
Avstängd

Normalt i Battlefield 4?

På vissa servrar så vinner alltid en sida monstruöst mycket...är dessa servrar köpta som ''boost'' servrar åt ena laget? typ ''boosta upp din klan''

Man har inte en chans...man dör 50M utanför det förlorande lagets huvudbas..

Patetiskt.

Visa signatur

Min PC
http://i.imgur.com/rRdWvtn.jpg

FX8350|GTX970|SSD|8GB RAM|Asrock 970M|

Permalänk
Medlem

Finns olika anledningar:
1. folk som spelar ihop
2. servrar utan något fungerande balanssystem (spela t.ex ALDRIG på officiella servrar)
3. punkt 2. leder till att vissa byter lag när dom märker att det inte finns en chans att vinna

personligen har jag mer respekt för de i det förlorande laget på din printscreen

Kollade KD för toppspelarna och 1an har en total kd på 0.86 och totalt värdelös accuracy - kan börjat fuska alternativt är detta ett bevis på att en skitdålig spelare kan se bra ut med teamstacking (eller sitter i en tank och matar skott in i spawn bara).
Tvåan har en total KD på 1.24 och även där gäller samma som ovan.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Man har absolut 0 chans ens att komma nära en flagga

Man sätter sig i ett fordon...booom död...

Man smyger, booom hs död av en sniper =/

Visa signatur

Min PC
http://i.imgur.com/rRdWvtn.jpg

FX8350|GTX970|SSD|8GB RAM|Asrock 970M|

Permalänk
Medlem

va? om de baserape:ar e la för laget e mycket bättre jue, vissa servrar tillåter inte sådant dock.
sen e vissa apbra å vissa fuskar. förstår inte din fråga lixom.

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Avstängd

De var som om de hade ett hemligt vapen...vad man än gjorde...50-100m så dog man utanför sin Hembas..

Kolla vinnande lagets K/D...

Och detta var 20min in på matchen..

Men då vet jag...på den servern hamnar man alltid på de förlorande sidan...och man förlorar stort!

Visa signatur

Min PC
http://i.imgur.com/rRdWvtn.jpg

FX8350|GTX970|SSD|8GB RAM|Asrock 970M|

Permalänk
Medlem

Visst har man fått några sköna killing sprees då och då men 38-1 har jag svårt att tro på utan fusk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Visst har man fått några sköna killing sprees då och då men 38-1 har jag svårt att tro på utan fusk.

Inte alls omöjligt, speciellt inte om man spelar i ett bra lag emot ett mycket sämre, eller sitter i en tank/helikopter. Får du in en spawntrap så kan du bara stå och plocka in kill efter kill, man ska aldrig fuskanklaga någon enbart på KD under en runda eller två utan det finns så mycket mer man får göra i så fall. Folk som fuskar med högre level gör det i regel snyggare också så dom ska flyta in med scoreboarden så inte folk ska misstänka dom. Man måste kolla:
bf4db
betterbattlelog
bf4stats
osv osv

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Kollade ettan i vinnande laget och med ace 23 har han 900 kills, 10 accuracy och 23 hskr. DET luktar skumt och orkar man kan man så klart leta vidare. Hans hskr som sådan är inte jätteskum (även om det ringer både en och tre varningsklockor) men lägger man ihop det med hans totala accuracy och hans andra stats har jag svårt att se hur en sån värdelös spelare lyckas göra huvudskott så ofta.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.