Firefox. Loopande sökningar i Google!?

Permalänk
Medlem

Firefox. Loopande sökningar i Google!?

Söker jag på t.ex Tv4 så visar den sökvägen nere till vänster på skärmen (Edit: Glömde. "Tv4.se" står det). Klickar jag för att komma till Tv4 (eller vilken site jag än söker på) så loopas jag tillbaks till sökresultatet på Google och då visas sökvägen som "https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=..." ?

Senaste versionen av Firefox. Någon med idé om vad som buggat ur? Högerklickar jag på sökningen och tar "ny flik" så kommer jag till Tv4!?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Kollade på dator nr2 som jag bara lirar på och likadant där.

Söker jag på Sweclockers får jag samma sak. Sökresultat men när jag klickar på länken till Sweclockers händer ingenting. Står kvar på Googles sökresultat.

Högerklickar jag och tar ny flik så kommer jag till Sweclockers.

Detta var på speldatorn, exakt samma sak som på "surfdatorn"!?

Något ändrat med Firefox/Google eller har det buggat ur på båda mina datorer?

(Velade som den om jag skulle editera förra inlägget eller posta som nytt. Tog ny post då det är "ny" info om att det är samma sak även på min andra dator.)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk