Samsung UE46ES8005 - Problem med nätverket.

Permalänk

Samsung UE46ES8005 - Problem med nätverket.

Mitt problem är när jag försöker gå in på nätverksinställningar och precis när det står "Söker efter anslutning" så stängs ner rutan av sig själv innan jag ens hinner se listan på tillgängliga nätverk jag kan ansluta till.. Detta är första gången jag någonsin har problem med nätverket på min TV, jag har inte behövt gå in på inställningarna förut sedan vi bytte router, och jag vill kunna ansluta till vår nya router på TV:n men den låter mig inte ens se listan utan hela meny rutan försvinner sekunden efter min TV har sökt klart och listan av tillgängligt nätverk kommer fram.. Hjälp!

Permalänk
Medlem

har du uppdaterat firmware?

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Skrivet av erssn:

har du uppdaterat firmware?

Ja, det gjorde jag. Det senaste, via USB. Funkar fortfarande inte.

Permalänk
Medlem

En kamrat hade liknande problem, stängde av router och starta på nytt, då fungerade nätverket mot tv

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Skrivet av pergro:

En kamrat hade liknande problem, stängde av router och starta på nytt, då fungerade nätverket mot tv

Jo fast jag får inte ens tillgång till själva inställningarna på TV:n för att ens ansluta överhuvudtaget. Har köpt en ny router, så jag måste söka efter nya nätverk men rutan stängs ner av sig själv som sagt, man hinner se en glimt av listan på alla nätverk som är tillgängliga just innan det stängs ner. Dessutom har jag redan försökt med allt det där :/ Jag börjar bli desperat snart..