Söndagsstädning! EVGA 980 Ti, WASD V2 MX clear, Z3 Tablet, Wacom, 3DS XL

Permalänk
Medlem

Söndagsstädning! EVGA 980 Ti, WASD V2 MX clear, Z3 Tablet, Wacom, 3DS XL

Hej alla,

Dags att rensa lite saker jag inte behöver eller använder. Jag kan tänka mig att både skicka (med betalning före) eller mötas i Stockholmsområdet vid försäljning. Har haft en hel del annonser här tidigare så behövs referenser går det nog att ordna.

Lista:

* EVGA GTX 980 Ti SC+ (06G-P4-4995-KR) - (Kvitto finns, inhandlades 2015-07-08 på Webhallen) Helt felfritt. Suttit i en SLI-rigg. 8:an på backplate:en har suddats ut lite av någon anledning. 5000 kr eller bud

* WASD V2 med MX Clears. Vid köp medöljer två uppsättningar keycaps: en grön/vit variant jag själv beställt samt denna (som har o-ringar förmonterade). Tygpåse, samt coilad custom USB-kabel medöljer också. 1200 kr eller bud.

* Z3 Tablet Compact Vit (ej som länkad) - (Kvitto finns, inhandlades 2015-06-12 på Webhallen) Ypperligt skick och knappt använd. 1500 kr eller bud. Såld

* Wacom Intuos Pro Small - (Kvitto finns, inhandlades 2015-01-13). I stort sett helt oanvänd och mycket gott skick. 900 kr eller bud.

* 3DS XL (Blå) - Fungerar felfritt. Repor på utsidan av skalet men inte på skärmarna. 700 kr eller bud.

Lägg gärna bud i kommentarerna till annonsen. Som vanligt reserverar jag mig att sälja till vem jag vill, utan motivation.

EDIT: Det börjar trilla in lite trevliga bud. Har ni några frågor specifikt gällande hur skicket är etc så är ni alltid välkomna att skicka PM!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5000:- för EVGA GTX 980 Ti SC+

Kan mötas runt stockholm.

Permalänk
Medlem

Ingen låda kvar. Sparar aldrig sådant. Dock har jag innerlådan gjord av plast för att skicka den i på ett säkrare sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Logixx:

Ingen låda kvar. Sparar aldrig sådant. Dock har jag innerlådan gjord av plast för att skicka den i på ett säkrare sätt.

Funkar utan lådan.

Permalänk
Medlem

@bosteed: Ok! Noterar bud. Avvaktar lite nu så får vi se

Permalänk
Medlem

Bjuder 1300 för plattan + frakt om du kan gå med på detta.
Mvh

Permalänk
Medlem

@RossoRed: Jag tycker det låter som ett vettigt pris. Har jag inte fått ett bättre bud idag så kör vi på det tycker jag.

Permalänk
Medlem

@Logixx: Nu står det inget, men jag antar att originalladdare medföljer?

Permalänk
Medlem

@RossoRed: Jag har slarvat bort original-laddaren faktiskt. Jag har helt enkelt för många laddare. Vad sägs om att jag slänger in en Samsung snabb-laddare? Bättre än vad som medföljde från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Logixx:

@RossoRed: Jag har slarvat bort original-laddaren faktiskt. Jag har helt enkelt för många laddare. Vad sägs om att jag slänger in en Samsung snabb-laddare? Bättre än vad som medföljde från början.

Deal! Jag är lite allergisk mot no-name laddare.

Permalänk
Medlem

700 med frakt för 3dsen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

@nickhe: Plus frakt antar jag? Noterat! Det är ett riktigt kap om jag får säga det själv

Permalänk
Medlem

Wacom Intuos Pro Small 700kr + frakt

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem

köper gärna uppsättningen med grå/vita keycapsen om du säljer det löst

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Logixx:

@nickhe: Plus frakt antar jag? Noterat! Det är ett riktigt kap om jag får säga det själv

Vi kan köra + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

Wacom Intuos Pro Small 700kr + frakt

Noterar!

Skrivet av Gustav:

köper gärna uppsättningen med grå/vita keycapsen om du säljer det löst

Jag ska fundera lite över det. Svårt med prissättning då

Skrivet av nickhe:

Vi kan köra + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Grymt! Noterar budet och så avvaktar vi till imorgon iaf.

Permalänk
Medlem

Bjuder 600+frakt för WASD 2

Permalänk
Medlem

5100 + frakt för grafikkortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Logixx:

Grymt! Noterar budet och så avvaktar vi till imorgon iaf.

får avstå budet :/ tjejen gick och köpte en 3DS åt sig själv igår...

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paiytor:

Bjuder 600+frakt för WASD 2

Noterar.

Skrivet av SkorutansteN:

5100 + frakt för grafikkortet

Ok! Noterar!

Skrivet av nickhe:

får avstå budet :/ tjejen gick och köpte en 3DS åt sig själv igår...

Bra, då vet jag!

Permalänk
Medlem

När avslutas budgivningen?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Senare ikväll tänkte jag nog avsluta.

Permalänk
Medlem

PM:ar de som lagt högsta buden nu. Dags att börja avrunda.

Permalänk
Medlem

GPU och surfplatta såld. Resten är kvar.

Permalänk
Medlem

Bjuder 700 kr plus frakt, för WASD-tangentbordet.

Permalänk
Medlem

Bud noterat men jag tror faktiskt jag sitter på det tills det nått 1000 kr. Annars kan jag lika väl behålla det.

Permalänk
Medlem

Förstår dig! Då höjer jag mitt bud till 1000 kr. Hur är skicket?

Skickades från m.sweclockers.com