Mest hållbara hörlurar.

Permalänk
Medlem

Mest hållbara hörlurar.

Jag börjar bli rätt trött att mina hörlurar faller samman efter en sex-åtta månader. Så jag tänkte fråga här. Vad är ett bra par hörlurar som håller?

Permalänk
Medlem

@terone: Hmm , är det alltså hörlurar till datorn för att lyssna på musik eller headset med mic ? Hörlurar i 1000+ kronors klassen har aldrig gått sönder för mig. Sennheiser hd280, Audio technicha ath m50x etc.

Permalänk
Medlem

Det är hörlurar till en dator. Kommer antagligen att bäras med på tåg och resor, samt flyttas runt bland en massa olika datorer. Mikrofon är bra men optional.

Permalänk

@terone: Nej det är inte enbart hörlurar till datorn. De fungerar minst lika bra som "2 go lurar".

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Medlem

Hörlurar för 1000kr+ går ju inte sönder i första taget, vad lyssnar du på för musik?

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk

Mina aurvana live! (första generation) kostar drygt 600kr och har hållt 1.5 år nu, sliter, slänger och tappar ofta i marken.

Annars kan du ju kolla på löstagbara kablar som du kan byta ut, kanske? har ingen erfarenhet.

Permalänk
Medlem

Köp ett par som är så dyra att du gråter om dom går sönder så ska du se att dom håller.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av terone:

Jag börjar bli rätt trött att mina hörlurar faller samman efter en sex-åtta månader. Så jag tänkte fråga här. Vad är ett bra par hörlurar som håller?

Philips SHP2500 - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=97268.

Hade dessa hörlurar i fem år innan de började glappa. Hängde, slängde, kastade och var allmänt vårdslös med dessa alla år. Blev dock lite förvånad när de började glappa för några månader sedan. Köpte då lillsyskonet SHP1900 bara för att de kostade en femtiolapp mindre! Ganska okej med, kan dock inte säga hur länge de håller.

Permalänk
Entusiast

Hur gör du för att paja hörlurarna? Har såna där "omtyckta" siberia som måste vara minst en 7-8 år gamla som åkt med både till höger o vänster i en massa olika väder... fungerar alldeles utmärkt än idag.

Som nån här ovan sa, köp ett par som är så pass dyra att du gråter blod om du har sönder det?!

Skickades från m.sweclockers.com