Permalänk

mitt vapen studsar? CSGO

hej, igår skulle ja testa lite nya settings, men sen när jag böt tillbaka till min vanliga resolution o grafik inställningar så började mitt vapen (,ex ak) studsa framåt o tillbaka eller hur man nu ska förklara, de är sjukt obehagligt, nån som vet hur man får bort de? TACK

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av liamsnutt:

hej, igår skulle ja testa lite nya settings, men sen när jag böt tillbaka till min vanliga resolution o grafik inställningar så började mitt vapen (,ex ak) studsa framåt o tillbaka eller hur man nu ska förklara, de är sjukt obehagligt, nån som vet hur man får bort de? TACK

recoil...?

Permalänk

@KaffeMedKotlett: nej asså när jag springer med ett vapen studsar de som fan, jag skjuter inte med de
ahaha är inte silver o springer o skjuter:)

Permalänk
Medlem

@liamsnutt: Tror du får lägga upp en video om du vill visa vad det är för problem.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av liamsnutt:

@KaffeMedKotlett: nej asså när jag springer med ett vapen studsar de som fan, jag skjuter inte med de
ahaha är inte silver o springer o skjuter:)

Jag tror jag förstår. Vapnet studsar när du springer. Frågan är vad det kan heta bland menyerna. Är på kneget så kan inte direkt kolla. Men meny-valet för den funktionen borde heta något självförklarande. Har ingen annan kommit på det innan jag komme rhem så kan jag kika åt dig

Permalänk
99:e percentilen

Det är kanske cl_wpn_sway_scale du letar efter?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

låter som bobcycle.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Alling:

Det är kanske cl_wpn_sway_scale du letar efter?

http://youtu.be/vcxc8Hb_UCQ

Och där kom den självförklarade namnet. Kolla i menyn om du hittar något som heter Sway

Permalänk

cl_bob_lower_amt "0"
cl_bobamt_lat "0"
cl_bobamt_vert "0"
cl_bobcycle "0.98"

Permalänk

@KaffeMedKotlett: ska kolla, tusen tack!

Permalänk

@Alling: stort tack!

Permalänk

om inget av tidigare funkat så måste jag fråga du har inte varit i viewmoddelen och pillat? för vet att en av dom gör att vapnet studsar.

Visa signatur

Burken- 6600k och ett 970 Funkar galant :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av liamsnutt:

"blabla.., men sen när jag böt tillbaka till min vanliga resolution o.. blabla"

Böt? Bytte pojk.. bytte..

Permalänk
Medlem

Kör med detta för att förhindra eller rättare sagt minska studsandet:
cl_bob_lower_amt 5
cl_bobamt_lat 0.1
cl_bobamt_vert 0.1