Lenovo platta - köpråd

Permalänk
Medlem

Lenovo platta - köpråd

Hej!

Hur är Lenovo Tab2 A10-30 32GB som platta? Jag ska ha den till att surfa, titta på bilder o kolla film
http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/ipad-surfp...

1290kr iaf ett bra pis men är det nåt att ha är frågan

tack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag köpte en för några dagar sedan, inte testat den så värst mycket.

Batteritiden verkar bra, körde hearthstone utan några problem vilket är ett av de få spel jag tänkte köra på den.

+ 32gb lagring
+ 2gb ddr3 (vilket var ett måste för mig)

- Lite väl kort USB/strömkabel

Att tänka på är att det är 1280*800, men vill du upp i 1920 får du lägga på en tusenlapp. Jag hittade inget bättre själv, kanske finns något annat nu under påsk-rean.

Permalänk
Medlem

Den verkar bara ha 1gb i ram. Bara elgiganten som specar 2 så misstänker att dom skrivit fel...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Den har 2gb ram, prisjakt (och andra har fel). Dra in till elgiganten och kolla så visar det 2gb. Jag frågade/dubbel-kollade själv innan jag slog till.

Permalänk
Medlem

Väcker denna tråd till liv igen - Elgiganten har kampanj imorgon i Stockholmsbutikerna. Bland annat säljs denna platta för 990 kronor. Är det någon som vet hur den är, om det är något att ha?

Jag tänker mig att den främst skall användas för strömmande media (Netflix, HBO, YouTube) samt lättare surf (recept i samband med matlagning etc). Sedan vill väl ungarna köra lite enklare spel på den också...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060