Hej Mycket svårt val av mobil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remmer:

Androidtillverkarna går knappt med vinst pga små marginaler. Finns helt enkelt ingen logik i din argumentation. Men det är förvisso inte konstigt då Apple skickligt spelar på känslor för att få folk att köpa deras produkter.

Skickades från m.sweclockers.com

Eh, du bekräftar exakt vad min poäng är med ditt inlägg?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Eh, du bekräftar exakt vad min poäng är med ditt inlägg?

Förstår inte alla som har så mycket emot Apple. Jag använder min iPhone till endel surf och skicka mail samt fota. Den utför detta galant och skulle köpa den även om den kostade 15 000kr.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Förstår inte alla som har så mycket emot Apple. Jag använder min iPhone till endel surf och skicka mail samt fota. Den utför detta galant och skulle köpa den även om den kostade 15 000kr.

Nu citerar du fel, jag är för Apple-grejer

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Förstår inte alla som har så mycket emot Apple. Jag använder min iPhone till endel surf och skicka mail samt fota. Den utför detta galant och skulle köpa den även om den kostade 15 000kr.

Vem har något emot Apple? Jag konstaterar bara att det fascinerande att folk inbillar sig att de vill lägga 15000 för en telefon de kan få för 1500. Skicklig marknadsföring onekligen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

men jag gör det enkelt en mobil som är bättre än Galaxy s7 och då kom jag på Huawei P9 men vet inte vilken som är bättre

Visa signatur

ASUS Z97 Pro Gamer, ASUS GTX950 GDDR5 OC, INTEL I5, Fractail design core 2300, Silverstone Tundra TD02, Kingstone 2x8GB Savage, Asus DRW-24F1MT, BenQ 21,5" LED GL2250HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av vict94:

men jag gör det enkelt en mobil som är bättre än Galaxy s7 och då kom jag på Huawei P9 men vet inte vilken som är bättre

S7 edge är bättre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

AA men vilken mobil är bättre än galaxy s7

Visa signatur

ASUS Z97 Pro Gamer, ASUS GTX950 GDDR5 OC, INTEL I5, Fractail design core 2300, Silverstone Tundra TD02, Kingstone 2x8GB Savage, Asus DRW-24F1MT, BenQ 21,5" LED GL2250HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av vict94:

AA men vilken mobil är bättre än galaxy s7

Htc 10 verkar riktigt najs men det har väl inte släppts på marknaden än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oldskool:

Htc 10 verkar riktigt najs men det har väl inte släppts på marknaden än.

Sämre kamera i HTC10. Sämre batteri. S7 Edge är svårslagen. Samsung har många rätt för tillfället. Efter år i dvala efter S2 har de vaknat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av vict94:

AA men vilken mobil är bättre än galaxy s7

Finns inte än. Just nu är Galaxy S7, primärt Edge världens bästa mobil.
Bara läsa recensioner på Androidpolice, Swedroid, Engadget osv

Kamera, skärm, batteritid, vatten- och dammtät är några av dess starkaste punkter.
Har en själv och jag saknar ingenting som en konkurrent skulle kunna ha.

Närmaste konkurrent mot S7 är HTC 10, men kameran är något sämre och likaså displayen. Sämre batteritid, inte vatten- ellerdammtät.

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig en brun läderbaksida skulle jag ta en titt på LG G4
Cdon har ett bra pris på den idag!

http://cdon.se/hemelektronik/lg-g4-genuine-lader-brun-p335056...

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Avstängd

Jävlar vad stilig den är skall beställa den

Visa signatur

ASUS Z97 Pro Gamer, ASUS GTX950 GDDR5 OC, INTEL I5, Fractail design core 2300, Silverstone Tundra TD02, Kingstone 2x8GB Savage, Asus DRW-24F1MT, BenQ 21,5" LED GL2250HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av vict94:

Jävlar vad stilig den är skall beställa den

Kul!

Hoppas du blir nöjd

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||