Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Intressant att läsa skillnader i syn på datorer.
Mina föräldrar bromsade inte men de var lite fundersamma på all tid som lades på datorn. Nu med facit tycker de att det var väl investerad tid.

Det var ju värre förr när internet kostade i minuten och alla hade fast telefon som blev upptaget när internet var igång.
Sedan fanns inte program som kunde återuppta en nedladdning utan det vara bara att börja om från början om det avbröts.
Skulle ladda ner någon större program.. tog säkert 24h var ju inte speciellt populärt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Det var ju värre förr när internet kostade i minuten och alla hade fast telefon som blev upptaget när internet var igång.
Sedan fanns inte program som kunde återuppta en nedladdning utan det vara bara att börja om från början om det avbröts.
Skulle ladda ner någon större program.. tog säkert 24h var ju inte speciellt populärt

Så sant!

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av maxbylin:

Japp! Men tycker du att 6k är ett bra pris eller ska jag försöka pruta ner den till ca 5k

Skickades från m.sweclockers.com

Det beror på chassi och nätagg. Man ska alltid försöka pruta en bit dock

Permalänk
Hedersmedlem

Mycket bra har skrivits i denna tråd. När jag bodde hemma fick jag sitta två timmar om dagen vid datorn. Däremot fanns ingen begränsning på TV-tid. Helt retarderat om du frågar mig.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Du lyssnar på din mamma och lägger av med att spela. Det är ett jävla slöseri med tid och totalt värdelöst.

Visa signatur

8D

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska kolla in Mikael Hollstens youtubekanal, för nån vecka sen gjorde han ett "PWO-snack" där han pratade om gaming och det inlägget är väldigt intressant och jag tycker du ska visa det för dina föräldrar så får de kanske lite mer insikt i dina tankar runt gaming/dataspelande! Lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com