Permalänk
Inaktiv

Youtube fel

Tja..

Skulle kolla Youtube nu och inte ett ända klipp funkar för mig, Funkade prima inatt.

Fler det är så för??

Permalänk
Skrivet av anon200632:

Tja..

Skulle kolla Youtube nu och inte ett ända klipp funkar för mig, Funkade prima inatt.

Fler det är så för??

En screenshot skulle hjälpa. Kolla om du inte har något internet.

Visa signatur

Cpu: Intel i5 4690k @ 4.3gHz (Hyper 212 EVO) Gpu: MSI GeForce GTX 1070 8GB Gaming X Moderkort: MSI H97 Pc mate Minne: Adata 8Gb 1600MHz SSD: OCZ Arc 100 240Gb Chassi: Antec Gx500 Nätagg: Fractal Design Integra M 550W 80+ Bronze

Permalänk
Inaktiv

http://ladda-upp.se/files/2016/b190139.jpg

Internet funkar då jag surfar på andra sidor.

Permalänk
Skrivet av anon200632:

http://ladda-upp.se/files/2016/b190139.jpg

Internet funkar då jag surfar på andra sidor.

Klicka på läs mer kanske och få upp en error code?

Visa signatur

Cpu: Intel i5 4690k @ 4.3gHz (Hyper 212 EVO) Gpu: MSI GeForce GTX 1070 8GB Gaming X Moderkort: MSI H97 Pc mate Minne: Adata 8Gb 1600MHz SSD: OCZ Arc 100 240Gb Chassi: Antec Gx500 Nätagg: Fractal Design Integra M 550W 80+ Bronze

Permalänk
Inaktiv

Står att man ska försöka igen om 30 min.

Får avvakta lite.

Permalänk
Medlem

starta om datorn

Visa signatur

_______________________________
<Sömn filantrop>

Permalänk

prova annan webbläsare?

Visa signatur

MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | Intel Core i9 10850K@5.0 Ghz | LIAN-LI GALAHAD AIO 360 | Corsair DDR4 3600MHz CL18 Vengeance RGB PRO 32Gb | MSI Geforce RTX 2080 Super Gaming Trio | Samsung 970 PRO 500GB M.2 | Acer Predator X34P

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid testa en ny dns och se om det fungerar.
Men testa att rensa datorn först från cookies/cache och dylikt med ccleaner(gratisprogram) och en omstart.

Se också till att du inte använder utdaterade tillägg som kan stöka till det för dig.

Visa signatur

/Ben~

Permalänk
Inaktiv

Sorry glömde av tråden, Det funkade någon timme senare.

Tack alla som svarade.

Permalänk
Medlem

Internet Edge är välkänd av att inte vara designad (fel ord?) att stödja till exempel YouTube och Twitch (källa). Prova en annan webbläsare (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, med flera) istället för Microsoft sunkiga försök till att bli störst igen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.