Survival släppt för PC!

Permalänk
Medlem

Survival släppt för PC!

Äntligen kom survival för PC, har suktat något otroligt efter denna uppdatering.
Ska bli så härligt med immersion och att det är svårare än tidigare så kallade "Survival"

Mer att lsa här http://store.steampowered.com/news/?appids=377160

Permalänk
Medlem

Sett fram emot detta! Har spelat några timmar och tycker spontant det är nice. Var lite orolig för att tröttna pga nya sparfunktionen. Men än så länge har det bara gett en extra nerv till spelet och man får tänka sig för vad och hur man ger sig in i saker.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ll Ryzen 7 3700X ll Sapphire RX Vega 64 ll Asus B450-E Rog Strix ll
ll Ballistix 32GB 3 000 MHz ll SilverPower SP-S850M ll NZXT H440 ll Acer 27" 1440p ll

Permalänk
Medlem

Survival är nice, men frustrerande när man inte har kunnat spara på länge och spelet krashar..

Permalänk
Medlem

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2037/?

Måste rekommendera den här modden. Har kört med den sen länge och inte riktigt sett behov av att köra normal "survival" ens efter uppdateringen.

Går att konfa spelet lite som man själv vill. Detta plus darker nights är ett stort måste.

Tbh så tyckte jag att spelet var ganska kasst utan dem, ingen feeling what so ever. Det ska vara mörkt på nätterna!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

@Ceogar: Har du provat med den "nya" survival mode uppdateringen? Skulle vara intressant att se hur den funkar med mods och liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nubenai:

@Ceogar: Har du provat med den "nya" survival mode uppdateringen? Skulle vara intressant att se hur den funkar med mods och liknande.

Haha, ska jag vara ärlig så har jag inte kört på ett tag. Fastnat i mainquestet på ett speciellt ställe där jag tror mina Eyefinity/surround fixar buggar, har inte orkat fixa

Låt mig höra om du hinner före

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"