Dreadnought nytt rymdslag spel

Permalänk
Medlem

Dreadnought nytt rymdslag spel

Hittade ingen tråd om spelet så ber om ursäkt om jag har missat den.

Några fler som kommer spela det nya rymdspelet Dreadnought som är lite som world of warship men man kör rymdskepp istället.

Som det är nu befinner sig spelet i CBT för tillfället men jag har lyckas få tag på nyckel från twitch streamers. så är lite hypat har väntat på ett sånt här spel efter att world of warship lanserade.

hemsidan för mer information

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Intressant! Är det en smula ptw tror du? För övrigt, the enemy´s gate is down!

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Man kan också köpa det billigare founders packet för 10 USD för tillgång till closed beta. Har dock ingen aning om när open beta är, men då ska det tydligen vara gratis så för en del är det kanske värt att vänta.

Har svårt att tänka mig att devsen skulle falla i P2W-fällan, det är ju döma sitt spel till döden direkt. Av det jag sett hittills (spelat väldigt lite) så skulle jag gissa att det blir som WoT och WoWS, dvs pay to progress faster, det finns något liknande prem account osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lirade betan en del förut och tyckte att det var helt okej. Härligt långsamt och taktiskt.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Hehe, långsamt jmf med CS kanske, men tempot verkar vara rejält uppskruvat jmf med WoT och WoWS.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator

@Gurk @PHJ @Hellmix

Vi kör en stream på SweCTv ikväll om ni är nyfikna.

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1425258-dreadnought-clo...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jag har köpt en founders pack, och har 2 invites till closed beta.
First come first serve. http://www.sweclockers.com/marknad/129439-dreadnought-closed-...

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W