Permalänk
Medlem

Köpråd önskas, Vortex pok3r.

Hejsan, jag har länge spanat in Vortex Pok3r tangentbordet, och har sett på lite ställen att dom kommer släppa en RGB version i slutet av maj och det är mer eller mindre exakt vad jag vill ha, ett mini rgb mekaniskt tangentbord!

Men det jag har ångest över är var ifrån jag ska beställa det, det jag har spanat in hittils är:

Corus Keyboards som verkar ha ett dassigt rykte gällande leveranser och supporten.
Tyska Amazon så vitt jag förstår det så har dom tangentbord från ovanstående hemsida som dom distribuerar, har läst en del griniga recensioner där också.
Tangentbord direkt från Vortex skeppas inte till Sverige enligt Amazon.
Sen finns det Mechanical Keyboards men dom verkar inte ha nordic ISO :/

Finns det några Vortex-fans där ute som vet något jag inte vet eller har tips?

Tack på förhand!

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Inaktiv

Beställ från Amazon! Tyska eller amazon.co.uk. Då är det amazon som sköter det hela: beställ inte direkt från courus-kb!, Courus har fått mycket skit på sistånne.
Amazon.co.uk funkar klockrent: och ingen extra tull/moms eftersom det är inom eu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Beställ från Amazon! Tyska eller amazon.co.uk. Då är det amazon som sköter det hela: beställ inte direkt från courus-kb!, Courus har fått mycket skit på sistånne.
Amazon.co.uk funkar klockrent: och ingen extra tull/moms eftersom det är inom eu!

Ja det lutar helt åt Amazon just nu, tack för input

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gosnat:

Ja det lutar helt åt Amazon just nu, tack för input

brukar sällan tag en vecka för varor från UK