Permalänk
Inofficiell ambassadör

Satan i gatan! Den hade man gärna haft på skrivbordet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av aSparrow:

Åh!!! Började följa detta projekt när det startades och väntade ivrigt när du skrev "wait for it, it's gonna be legendary" och sen presenterade den gröna färgen.
Sen är jag borta från forumet några månader och kommer tillbaka till det här! Gud vad snyggt det blev!

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, jo, visste från början att det skulle bli bra, så hypade väl upp det lite mycket, men slutresultatet lever enligt mig upp till dem förväntningar som sattes

Tackar så hjärtligt mycket

Skrivet av Xyborg:

Satan i gatan! Den hade man gärna haft på skrivbordet!

Skickades från m.sweclockers.com

Behövs ett stabilt skrivbord Han ligger på en 30-35Kg Men ja, den är väldigt fin på skrivbordet!

Permalänk

varför massproduceras inte sådana här typer av chassin och säljs? 9/10 från mig (och då hatar jag pc chassin i allmänhet)

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av spikfavoriten:

varför massproduceras inte sådana här typer av chassin och säljs? 9/10 från mig (och då hatar jag pc chassin i allmänhet)

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/238440-deepco...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av spikfavoriten:

varför massproduceras inte sådana här typer av chassin och säljs? 9/10 från mig (och då hatar jag pc chassin i allmänhet)

Är denna jag har, utan fönster. Fanns ej med fönster när jag fick den. Detta är ett av deras prototyp chassin från förra året.

Permalänk
Medlem

Extremt coolt! Roligt att du fått till det så du vill ha! Härligt när ansträngningar betalar sig!

Vad gäller den svenska avundsjukan och folk som sätter 1 stjärna så tror jag det handlar om att i Sverige så ska alla ungar matas med att "de kan bli vad det vill" och att allt serveras dem på silverfat, de får aldrig lära sig att det är hårt arbete och dedikation som tar något dit dem vill. Dem ser nu detta bygge och tycker det är orättvist att inte dem har ett liknande då alla ska ha allt och det är bara en ren slump att inte dem sitter med denna på skrivbordet. Jämför med Usa, där lär dem sig från början vad det innebär att jobba hårt för något och människor som tjänat pengar hyllas för sitt hårda arbete.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panzerfister:

Extremt coolt! Roligt att du fått till det så du vill ha! Härligt när ansträngningar betalar sig!

Vad gäller den svenska avundsjukan och folk som sätter 1 stjärna så tror jag det handlar om att i Sverige så ska alla ungar matas med att "de kan bli vad det vill" och att allt serveras dem på silverfat, de får aldrig lära sig att det är hårt arbete och dedikation som tar något dit dem vill. Dem ser nu detta bygge och tycker det är orättvist att inte dem har ett liknande då alla ska ha allt och det är bara en ren slump att inte dem sitter med denna på skrivbordet. Jämför med Usa, där lär dem sig från början vad det innebär att jobba hårt för något och människor som tjänat pengar hyllas för sitt hårda arbete.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för de fina orden och din input, du är verkligen något på spåren! Kul att du nämner just det med USA eftersom det är en av kontinenterna jag delar mitt projekt med, och ja, det är helt skilda världar Nu är det dock jätte roligt och jag kan inte visa min tacksamhet nog så mycket för allas vänliga kommentarer och support här på forumet och alla andra ställen!! synd bara att det finns svarta får lite här och där också blir intressant att se hur det går i "månadens galleri" som nu är uppe här på forumet, kan nog spegla sig ganska bra hur folk väljer att lägga sina kort

Tack ännu en gång!

/Sebastian

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt! Vill gärna se bilder på din datorhörna med denna datorn på plats. Hade verkligen kunnat tänka mig hur snyggt och stilrent det hade kunnat bli. Kanske ha datorn bredvid skärmen istället för på golvet halvgömd som jag har

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

riktigt snyggt! Vill gärna se bilder på din datorhörna med denna datorn på plats. Hade verkligen kunnat tänka mig hur snyggt och stilrent det hade kunnat bli. Kanske ha datorn bredvid skärmen istället för på golvet halvgömd som jag har

Givetvis finns det bilder på hörnan också! Kul att du gillar det

Här har du:
http://www.sweclockers.com/galleri/13825-project-three-leaves...

*Kom på att länken inte finns med någonstans, så lägger till den i första posten

Permalänk
Medlem

Wow! Följde din bygglogg i början, sen var jag borta från forumet ett bra tag. Jag kommer ihåg att det var några syrliga kommentarer och så, men satan va bra det blev!
Snyggt byggt! Fem av fem toaster would do again

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandborste:

Wow! Följde din bygglogg i början, sen var jag borta från forumet ett bra tag. Jag kommer ihåg att det var några syrliga kommentarer och så, men satan va bra det blev!
Snyggt byggt! Fem av fem toaster would do again

Tack så jätte mycket Tandborsten

Toasters är gott, ses vi på Dreamhack?

Permalänk
Frida 🥐

Detta blev ju toppen! Unikt, fräscht.
Gillar att du gick tillbaks och ändrade på saker i byggprocessen som inte blev rätt från början, tills det blev bra!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt djävla snyggt bygge - Grattis!

/ B

Permalänk
Medlem
Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Ganska coolt 800 000 subscribers som kommer se, ganska så overkligt sjukt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Ganska coolt 800 000 subscribers som kommer se, ganska så overkligt sjukt!

Antar att det var du som anmälde datorn dit? Eller hur funkar hans uttagningar?

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av kakan86:

Antar att det var du som anmälde datorn dit? Eller hur funkar hans uttagningar?

Man anmäler sin dator. Men i mitt fall så pratade vi lite innan och han ville väldigt gärna att jag skulle skicka in bilder på den gillar verkligen vad han gör, grymt ambitiös och duktig med youtube samt en av de få kanaler med fantastiskt bra material och innehåll. Det är ett nöje att kolla på han

Permalänk

Tummen upp