SweClockers App borde finnas!

Permalänk

SweClockers App borde finnas!

Tja!

Bara jag som har tänkt på att det borde finnas en Sweclockers app till mobilen/surfplattan?
Alla som håller med mig, kommentera!

(Kanske är fel kategori att skriva i)

Permalänk
Medlem

Håller med. Finns ju en, men den är inte officiell. Hursom så skulle jag gärna se en bra SweC app jag också!

Permalänk
Medlem

@Emaelisthashit: Även jag vill se en! Skicka vidare detta till någon med inflytande!

Permalänk
Medlem

Ser inte vitsen med appar för hemsidor så länge man kan göra samma sak i mobilversionen av webbsidan. Saknar inte så värst mycket i mobilversionen förutom PM-funktioner då möjligtvis.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

Håller med, är det någon mer som inte hittar tävlingarna på mobilversionen av hemsidan?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ser inte vad en app skulle tillföra, push notiser? Får ju mail om något händer, tycker sweclockers har en väldigt bra mobilsite så att göra som de flesta att i stort sett släppa en webbläsare som är låst till sweclockers och kalla de app ser jag ingen mening med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
99:e percentilen

Att skapa en sådan app skulle IMO kräva väldigt mycket arbete relativt hur mycket det skulle ge. Det är inte bara att skita ur sig en app hur som helst; denna ska fungera väl, underhållas och uppdateras kontinuerligt för olika OS. Webben är mycket mer versatil på de punkterna och fyller faktiskt förvånansvärt många tjänsters och applikationers UI-behov.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Ser inte vitsen med appar för hemsidor så länge man kan göra samma sak i mobilversionen av webbsidan. Saknar inte så värst mycket i mobilversionen förutom PM-funktioner då möjligtvis.

This, behöver mer responsiva hemsidor istället för alla dessar appar som ligger och puttrar i bakgrunden som äter batteri, ram och utrymme. Torde vara enklare att underhålla och därmed billigare också?

Permalänk
Skrivet av Alling:

Att skapa en sådan app skulle IMO kräva väldigt mycket arbete relativt hur mycket det skulle ge. Det är inte bara att skita ur sig en app hur som helst; denna ska fungera väl, underhållas och uppdateras kontinuerligt för olika OS. Webben är mycket mer versatil på de punkterna och fyller faktiskt förvånansvärt många tjänsters och applikationers UI-behov.

Håller verkligen med! Sedan brukar apparna tyvärr dra mer ström än web versionerna. Facebookappen är ju en mardröm på android Windows och ios.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Chrome, det är min app. Vill inte ha en app till varenda sida som finns. Vet inte varför folk vill ha en app till allt.

Permalänk
Medlem

Tapatalk till forumsdelen.

Permalänk

@LeVvE: Saknar lite i chrome verisionen Plus att man måste ladda ned chrome som ä
r en app