Permalänk
Medlem

dayz i7-4790k utan grafikkort

Kan min processor runna dayz. Jag väntar på att 1070:an kommer ut men vill spela nu. Vilka fps:er kan jag vänta mig?

Permalänk
Medlem

Tror knappast det funkar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nörve:

Kan min processor runna dayz. Jag väntar på att 1070:an kommer ut men vill spela nu. Vilka fps:er kan jag vänta mig?

Starta spelet & testa?
Tror att det tar mindre tid än att vänta på ett svar härifrån!

Visa signatur

Stationär:
Bärbar: MacBook Pro 13" 2015

Permalänk
Medlem

men jag äger ej spelet, tänkte om man skulle köpa spelet nu eller vänta på grafikkortet

Permalänk
Permalänk
Inaktiv

@Nörve: Ska du ändå köpa spelet är det väl ingen idé att vänta?
Av min erfarenhet är det spelet extremt dåligt optimerat (om det inte hänt något extremt de 6-10 månaderna jag varit frånvarande) och fungerade varierande med mitt 280, mest uruselt.

Permalänk
Medlem

tror det funkar utan problem, låg fps bara

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Inaktiv

@ostlani: Jag trodde vi pratade om standalone..

Permalänk
Medlem

Jag har hört att det kommit några opitmise updates de senaste veckorna. Det var det som gjorde att jag tänkte att det kanske fungerade undrade om någon här ba visste haha

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon167442:

@ostlani: Jag trodde vi pratade om standalone..

My bad, jaja så här är det med sämre cpu än vad du har TS: https://www.youtube.com/watch?v=K3orGqZIsUs

Permalänk
Hedersmedlem

@Nörve *Tråd låst*

Vänligen respektera §3.3 i forumreglerna, det går alldeles utmärkt att fortsätta diskussionen i din befintliga tråd.

Citat:

§3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...