Warmen, Wotlk server

Permalänk

Warmen, Wotlk server

Tänkte kolla lite om det finns några ifrån Sweclockers som sitter o lirar på Warmane lite mer specifikt realmen Lorderon.
Om så är fallet är det någon som raidar där och kan uttala sig om hur scriptsen är.

Permalänk

@Pajmonster:

Har inte tagit mig till raid-stadiet ännu men jag har levlat till 80 på den servern vilket var segt men väldigt välgjort, samt kört ett gäng dungeons, har krigat mig genom Halls of Lightning, Halls of Stone, Gundrak och Violet Hold och har inte sett en enda bugg.

Samt har jag hört goda ord om scriptandet av raidsen av andra spelare där, ta dock inte mitt ord för det.

Permalänk
Medlem

@Pajmonster
Har också hört gott om scripten. Det enda negativa jag hört är att de skulle manipulera sina player numbers och ha artificiella köer då de tydligen har något cash shop item för att hoppa före i kön.

Själv har jag börjat spela på Kronos, Vanilla server. (Har dock aldrig spelat WoW innan, men ville uppleva originalet)

Permalänk

@Julgrannen:
Sitter själv nu o lvlar en druid nu är dock bara lvl 56 men känns ju helt klart ganska bra ännu.

Permalänk
Medlem

@Pajmonster:

Har själv drygt 35 dagars played på min Paladin, mest spelat PVP - Men allt på servern är väldigt välscriptat, och de har buffat naxx med ~250% vilket är helt perfekt och inte så jävla barnsligt lätt som det var på retail...

Permalänk
Skrivet av NoToes:

@Pajmonster
Har också hört gott om scripten. Det enda negativa jag hört är att de skulle manipulera sina player numbers och ha artificiella köer då de tydligen har något cash shop item för att hoppa före i kön.

Själv har jag börjat spela på Kronos, Vanilla server. (Har dock aldrig spelat WoW innan, men ville uppleva originalet)

Gjorde en gubbe på kronos efter att nostralis stängdes ner men har inte orken att lvla i vanilla igen. Klart sugen på att köra aq dock

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Någon som kan ge lite info via pm om hur dessa privata hives funkar? Är det någon kostnad för att joina dom?

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ