Permalänk
Medlem

Little Dot mk III

Har du en gång fastnat för rörförstärkare är det en no return. Denna säljes då jag köpt storebror och jag tänker även sälja med 6H30Pi Power tubes samt Mullards som är väl inkörda. Riktigt varmt och härligt ljud med denna kombination. Dessa kostar en slant på ebay så passa på!

Kan hämtas i Stockholm eller en bit norrut, ser helst att jag slipper skicka då jag har vägarna förbi Hufvudstaden emellanåt.

Först till kvarn eller högstbjudande.

Som säljare av denna rörförstärkare förbehåller jag mig rätten att sälja till den jag önskar!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

De kanske har bra synergi med hd650 eftersom de anses vara lite mörka lurar? Är intresserad men undrar om du har vägarna förbi kalmar eller kronoberg. Blir det farligt att skicka med tanke på att det är en rörförstärkare elr går de att ta bort? :9

Permalänk
Medlem

@seraj5: Det går absolut att skicka men är naturligtvis en osäkerhetsfaktor Jag har kvar kartongen som "storebror" kom i så det bör gå att lösa om jag fyller upp den lite. Jag har kört Sennheiser Momentum och B&W P7 tillsammans med denna och tror helt klart att ett par HD650 skulle få det bra ihop ^^.

Vad har du för dac?

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tsc:

@seraj5: Det går absolut att skicka men är naturligtvis en osäkerhetsfaktor Jag har kvar kartongen som "storebror" kom i så det bör gå att lösa om jag fyller upp den lite. Jag har kört Sennheiser Momentum och B&W P7 tillsammans med denna och tror helt klart att ett par HD650 skulle få det bra ihop ^^.

Vad har du för dac?

Ingen atm sålde nyss min hegel super. Jag får se hur jag gör för mina hörlurar gick plötsligt sönder igår så måste köpa ny dac amp och hörlurar, jag får återkomma!

Permalänk
Medlem

Jag lägger ett bud på 1000kr men det ska skickas isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Ingen atm sålde nyss min hegel super. Jag får se hur jag gör för mina hörlurar gick plötsligt sönder igår så måste köpa ny dac amp och hörlurar, jag får återkomma!

Bara att återkomma.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Jag lägger ett bud på 1000kr men det ska skickas isf.

Tackar! Får se hur det utvecklar sig!

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Tja budar 1100:- Hämtar.

// Piteraq

Permalänk
Medlem

1200, hämtar

Permalänk
Medlem

1300 hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piteraq:

1300 hämtar.

Får jag inte in bättre bud senast lördag kan vi mötas upp efter överenskommelse per telefon. Jag kan pm'a dig eller tvärsom under lördag morgon med telefonnummer

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Såld.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tsc:

Affären gick igenom då? Lyckades få nya lurar gratis nu genom reklamation så hade gärna bjudit 1400kr

Permalänk
Medlem

@seraj5:

Absolut, klappat och klart

Tack iaf!

Visa signatur

Fips!