Gammal skrivare och Windows 10, hjälp mottages tacksamt

Permalänk
Medlem

Gammal skrivare och Windows 10, hjälp mottages tacksamt

Har en OKI B4250 laserskrivare som har funkat klockrent i alla operativsystem jag haft den i, tills jag skaffade windows 10.
Helt jäkla omöjligt att få den att fungera, Windows hittar den inte ens och jag får inte välja drivrutiner manuellt heller.

Hur gör man?

/Nad

Edit: löste sig, hade anslutit skrivaren till Nasen så det var därför den inte upptäcktes

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Haha hur länge har inte du varit medlem? Sen stoppar du in kabeln i fel enhet och gör ett inlägg här. For shame NAD

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NAD:

Har en OKI B4250 laserskrivare som har funkat klockrent i alla operativsystem jag haft den i, tills jag skaffade windows 10.
Helt jäkla omöjligt att få den att fungera, Windows hittar den inte ens och jag får inte välja drivrutiner manuellt heller.

Hur gör man?

/Nad

Edit: löste sig, hade anslutit skrivaren till Nasen så det var därför den inte upptäcktes

Skrivet av Printscreen:

Haha hur länge har inte du varit medlem? Sen stoppar du in kabeln i fel enhet och gör ett inlägg här. For shame NAD

Shit happens, alt även solen har sina fläckar.
Bra att det löste sig.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |