Overwatch - Group Up!

Permalänk

Overwatch - Group Up!

Vi har ingen speciell sektion för Overwatch, så det känns lite kefft att skapa denna tråd här mitt bland allt, men ett ställe att mötas upp och spela tycker jag vi behöver!

Jag är 25 år. Kommer lägga ner MYCKET tid på Overwatch (kanske gå competetive). Söker lite mera seriösa spelare men alla är välkomna.
Använder TS3. Kommer från Quake så det blir mycket Phara, men jag är väldigt flexibel och det hoppas jag du med är. Du måste kunna anpassa dig efter motståndet om något går snett.

*borttaget på begäran*

Raderat info på begäran
Permalänk

Söker "casual"-spelare till Overwatch

Hej! Bra tråd. Tror det kommer behövas en liknande för Overwatch precis som det finns för CS.

Själv är jag äldre spelare som fastnat för Overwatch. Söker andra svenska spelare att gruppera med.
Jag är inte på något vis speciellt bra och spelar för att det är kul men håller inte på med dumheter spelmässigt eller i chat.

Så är det någon som är intresserad av lite casual till halvseriöst lir, företrädelsevis lite senare på kvällar (jag har barn och familj), så hade det varit kul.

Jag kan tänka mig att spela vilken klass som helst och tycker att den inbyggda röstfunktionen i Overwatch är tillräckligt bra men kan köra något annat också.

"Lucifugen#2412" på battle.net.

Visa signatur

"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere." - Einstein

Permalänk

Detta var precis vad jag leta efter.
Kommer nog spela detta rätt mycket. Har längtat efter något liknande sedan Unreal Tournament
Har inte lirat FPS spel på många år, men detta var verkligen något jag fastnade för.

Flickvännen tyckte också detta var kul så om ni lägger till mig så förvänta er inte att det är jag som sitter och spelar dagtid, kommer mest köra helg och kvällar.
Men jag måste erkänna att hon är bra mycket bättre än mig på detta :/

RiLLE#2690

Visa signatur

RAAP!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rille12345:

Detta var precis vad jag leta efter.
Kommer nog spela detta rätt mycket. Har längtat efter något liknande sedan Unreal Tournament
Har inte lirat FPS spel på många år, men detta var verkligen något jag fastnade för.

Flickvännen tyckte också detta var kul så om ni lägger till mig så förvänta er inte att det är jag som sitter och spelar dagtid, kommer mest köra helg och kvällar.

RiLLE#2690

Även jag har väntat på ett riktigt bra FPS sen Unreal.

Är 29 och spelar lite halvt seriöst. (Spelar för att vinna men inte competitive)

Dukieee#2570

Permalänk

Hejsan!

Jag är också sugen på att hitta lite folk som lirar overwatch. Mest för att det blir roligare men också för att få ut lite mer strukturerat spel. Kör gärna ranked när det kommer. Tar det inte super seriöst men lirar för att vinna.

29 år
Tag: TheDoctor#1561

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasterLussifer:

Hej! Bra tråd. Tror det kommer behövas en liknande för Overwatch precis som det finns för CS.

Själv är jag äldre spelare som fastnat för Overwatch. Söker andra svenska spelare att gruppera med.
Jag är inte på något vis speciellt bra och spelar för att det är kul men håller inte på med dumheter spelmässigt eller i chat.

Så är det någon som är intresserad av lite casual till halvseriöst lir, företrädelsevis lite senare på kvällar (jag har barn och familj), så hade det varit kul.

Jag kan tänka mig att spela vilken klass som helst och tycker att den inbyggda röstfunktionen i Overwatch är tillräckligt bra men kan köra något annat också.

"Lucifugen#2412" på battle.net.

Jag är också äldre och söker skönt folk som är intresserade av att köra casual på kvällarna med fokus på att det ska vara roligt. Jag spelar absolut för att vinna och bli bättre men har inte tiden att "committa" mig till något seriöst. Den tiden som jag dock har vill jag däremot ska vara rolig och det har jag inte när jag spelar med random folk utan någon teamkänsla som sedan lackar ur när man torskar.

Har inga preferenser när det gäller hjältar utan det handlar om vad som är bäst för laget och situationen.

Rawls#2318 på Battle.net.

Permalänk
Medlem

Nice! Letar också lite folk att lira med (man får ju 20% extra xp när man kör i grupp och det är mycket roligare att spela i grupp). Är 29 år och spelar mycket Overwatch så lägg till om ni vill Linus#2824 på battlenet.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Tjena,

Även jag kommer spela OW.

27 åring som gillar variation i spelandet. Lade till alla som skrivit i tråden. Välkomna att lägga till mig om någon känner sig ensam.

Hawkan#2282

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

tjenare!

är 25 år och spelar en hel del Overwatch men är väl kanske inte den bästa spelaren då jag inte kört FPS på länge. Men jag börjar komma in i några av klasserna och vill variera mig / anpassa mig till vad som behövs. är trött på randoms som vägrar byta klass när det uppenbarligen inte funkar med den som de är just nu.

ser ni mig online så släng en whisp om jag är i game annars bara invite

W0lfie#2787

kommer lägga till alla i tråden nästa gång jag är online!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D , Kingston Fury 32gb @ 6000MHz, MSI MAG X670E Tomahawk, EVGA RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA, EK-AIO Elite 360, EVGA SuperNOVA 1000 G3, Lian-Li 011 Dynamic Evo, Samsung Odyssey G8 OLED, Asus PB278Q

Permalänk

Ekorren#2239

Om du är den typen av spelare som blir så pass tävlingsinriktad att du klagar på allt och alla när du dör och gnäller varje gång någon i gruppen inte spelar den hjälte som du personligen tycker att denne ska spela så kan du låta bli att lägga till mig. Såna spelare förstör upplevelsen för alla. Om du är den typen av spelare som försöker vinna, gör sitt bästa, men som kan fokusera på det roliga i spelet och vara på glatt humör även när du förlorar så får du lägga till mig.

Det är kul att vinna men det är bara ett spel. Om du börjar skrika i öronen på folk när det går dåligt så blir du mutad och blockad.

Permalänk
Medlem

Jag är 29 år och spelar för att det är roligt och har inga problem med att spela den hero som behövs. Tycker att spelet gör sig bäst och är som roligast när man är några stycken och snackar gött på Teamspeak eller dylikt.

Jag spelar oftast några kvällar i veckan.

Adda gärna mig!

Stomipåse#2304

Visa signatur

Dator: FD R4 | EVGA SuperNOVA G2 750 W | ASUS Z97-A | Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LP 1600 MHz 16 GB | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | 500 GB M.2 NVMe | 2000 GB SSD | 6 TB HDD | Server 1: HP Microserver G7 N54L | 120 GB SSD | 15 TB HDD | Server 2: HPE Microserver G8 | 120 GB SSD | 16 TB HDD | HTPC: Intel NUC 6th Gen i3 SYH | 240 GB SSD | DDR4 2133 MHz 8 GB

Permalänk
Medlem

34 och har spelat >2500 timmar TF2, men spelar bara för att ha roligt. Var en Soldier/Spy main då.

Ree#2705

Permalänk

31 År spelar för att vinna men det är viktigare att det är roligt. Lägger till alla som skrivit i tråden.

FunkyGnome#21954

Permalänk
Medlem

27 år. Spelat väldigt mycket olika FPS genom åren och tycker overwatch är riktigt roligt. Ser fram emot ranked. Spelar gärna med andra, sitter ibland på sweclockers teamspeak server då det underlättar att kunna prata med sina lagkamrater. Ni får gärna lägga till mig, och det hade varit kul om vi satt på exempelvis teamspeak för att kunna kommunicera med varandra.

Snuken#2349

Lägger till er som skrivit i tråden.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Jag är 25 år och har spelat mycket FPS i mina dagar men aldrig kört competetive eller i en seriös klan. Vill gärna ändra på det nu då jag älskar Overwatch.
Letar efter folk som vill bli bättre på spelet och vill försöka bygga bra team compositions inte bara kör sin favorit hero, själv byter jag gärna till healer eller tank om det blir bättre för laget.
Spelar varje dag.

SmidigeBengt#2190

Permalänk

29. Spelat mycket fps, men mest battlefield på äldre dar. Spelar casual oftast på kvällar..Givetvis för att vinna men man är "gammal" nog att inte lacka ur när man förlorar längre. Har mest blivit att man spelat healer då det är sällan någon annan vill axla den rollen. Lucio och Zenyatta är favoriterna.

Moldy1337#2203

Permalänk
Medlem

Sitter ofta i teamspeaken, det är bara hoppa in i gruppen så lirar vi

23 år gammal och nickar vauxite#2562 på battlenet.

Visa signatur

Stationär: 7800X3D | 32GB DDR5 | Strix B650 | 3080 XTREME WF | Evolv X | 970 2+1TB | G915 | G604/G Pro W | LG 42C2
Homelab: I3 6100 | 64GB DDR4 | Node 304 | 6x 4TB HGST| 990 PRO 2 TB
Bärbart: Macbook 14 pro M2 | Tab S5e | iPhone 14 pro

Permalänk

23år. Spelar kanske hellre än bra, men håller på och lära mig. Öppen för alla karaktärer.
Brukar spela någon timme eller två på kvällen. Lagt till alla som skrivit.

Lägg gärna till mig: Spelbrevet#2536

Permalänk
Medlem

34 år, spelar kvällar & helger. Nybörjare.
Lambomob#2163

Permalänk

Lirar på ps4, är 37 år och nybörjare, har familj osv så blir sporadiskt spelande. Adda johnnyleijon om ni vill köra.

Permalänk
Moderator

@ChrisMANEY: Perfekt med en Overwatch tråd. Inkludera gärna SweClockers officiella TS3 server som neutral mötesplats om folk vill hänga där i din första post om du vill. Vi har redan ett litet gäng som lirar också.

Teamspeak.sweclockers.com

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

@Gremby: Perfekt med en Overwatch tråd. Inkludera gärna SweClockers officiella TS3 server som neutral mötesplats om folk vill hänga där i din första post om du vill. Vi har redan ett litet gäng som lirar också.

Teamspeak.sweclockers.com

Jag kommer och tittar förbi!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Hmm, hur ska vi få folk att faktisk spela med varandra? Har flera på listan nu, men vet inte riktigt hur man ska göra...

Permalänk
Medlem

Spelar sporadiskt på fritid. Pluggar hemifrån så har flexibel tid. Lirar mest för att det är roligt men tar alltid spel seriöst. Adda om ni vill lira.

Nollan#2461

Visa signatur

Corsair Air 540 | Asus strix x470-f gaming | AMD Ryzen 7 3700x| 2x8gb 3200mhz RAM | Asus GTX 2070 |2xSSD 512GB(boot) | 2x1tb WD 7200rpm | Cooler Master V1000 1000W | Skärm: ACER XB280HK, Benq 27" 144hz | Win 11 pro N 64-bit

Permalänk
Medlem

Yngre talang här på blott 21 år. Spelar mest multiplayerspel ensam, men det verkar som att Overwatch är bäst att lira i grupp. Spelar för att vinna, men inte competetive.

Jethro#2840

Visa signatur

Intel Core i5 8600k @ 4.7 GHz - Gigabyte Aorus GTX 1080 TI - Asus PRIME Z370-A
- Corsair Vengeance LP 16 GB - EVGA Supernova G2 850W - NZXT H500i

Permalänk

På tal om att spela rätt klass för tillfället...
Någon klagade häromdagen när vi var 2st Soldier 76 på laget, det kunde vi minsann inte vara, det behövdes inte, en av er får byta! Fast det struntade vi i och körde på, hade skitkul och vann. Nästa runda körde alla 6 i laget Soldier 76 som nåt sorts statement och utklassade andra sidan, galet rolig match. =D

Visa signatur

GIGABYTE Channel Sales Representative
Frågor kring GIGABYTE-produkter? Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem

32 åring som hellre vill hellre spela i en grupp än med randoms
(kommer att adda alla ovan)

Zehnsucht#2150

Permalänk

Hej! Är en 21 år gammal kille som söker folk att spela med.
Skulle vilja påstå att jag är en trevlig typ men antar att det är subjektivt. Har precis börjat spela nu när tenta tiderna är över så har inte riktigt kommit fram till vilken roll jag är bäst på än. Har spelat seriöst i lag förut, men det var några år sedan.

Adda gärna mig, JaCoBy #2883

Permalänk
Moderator
Skrivet av Ree81:

Hmm, hur ska vi få folk att faktisk spela med varandra? Har flera på listan nu, men vet inte riktigt hur man ska göra...

Skriv ett inlägg här i tråden med ping till alla du lagt till (alltså skriv deras namn med snabel-a framför - @Ree81);

"Ikväll klockan 20:00 finns jag på Teamspeak.sweclockers.com i Overwatch kanalen, hoppa in så lirar vi!"

Allt som behövs?

Vi finns just för att forumets spelare ska kunna stämma träff och lira tillsammans. Du får gärna hälsa på oss admins i Välkommen in kanalen på vägen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Nasonex#2915 . Jag spelar gärna med andra.